16.3.2015

Mä elän vieläkin

Moikka taas! Viime postauksesta on taas vierähtänyt (taas..) melkein vuosi ja tässä olisi tapahtunut vaikka ja mitä mainitsemisen arvoista, mutta jätän suurimman osan pois kuitenkin ja pysyttelen tärkeimmissä asioissa. 
Ainakin ihanin Lita kovin pyytelee mua jatkamaan kirjoittelua ja mä nyt kovasti yritän saada tän takasin eloon, ainakin jollakin tasolla. En nyt vaan oikeesti tiedä mistä mä edes aloittaisin, liikaa kaikkea, ugh.


mo.jpg


Aloitetaan nyt kuitenkin jostain. Olin mun siskon kanssa Lontoossa kolme päivää syyskuussa 2014 (ai mitenniin oon myöhässä näissä jutuissa?) 1. en oo vieläkään saanut laitettua oikeastaan mitään kuvia Facebookiin 2. en oo myöskään vieläkään lähettänyt niitä kuvia mun siskolle ja 3. en saanut(kaan) mitään postausta tännekään siitä reissusta aikaiseksi, vaikka siis mukamas piti :D Eniveis, ne kolme päivää oli kyllä laatuaikaa parhaimmillaan! Oon jo kovasti suunnittelemassa seuraavaa reissua samoille hoodseille, kunhan kaikelta muulta tohinalta saan pään kasattua, niin ja rahakin on tietysti ihan hyvä juttu reissaamisessa. 

Sienieläin.

Otin koko reissun aikana törkeesti liikaa kuvia, enkä jaksa tälleen keskellä yötä keskittyä siihen, että tekisin kunnollista postausta reissusta. No ensinnäkin, kuka käskee kirjoittamaan keskellä yötä... Lennettiin Heathrowin lentokentälle, josta mentiin junalla Paddingtoniin, jossa meidän hotelli sijaitsi. Tykkäsin Paddingtonista alueena tosi paljon ja sinne oli helppo suunnistaa meikäläisenkin kohtuuhuonolla kartanlukutaidolla :D Ehdottomasti siis kun seuraavan kerran meen tonne pönöttämään, niin koitan saada hotellin samaiselta alueelta. Toki aina vois kokeilla jotain uutta, mutta meh. Reissun aikana käytiin London Zoossa, otettiin kiertoajelu ympäri kaupunkia (jonka aikana alko sataa vettä, lienee ylläri?) mutta Suomalaiset ei lannistu ja istuu koko helvetin matkan avokattobussin katolla :D Me ei olla sokerista! Tän lisäks kävin pienesti kuolemassa Forbidden Planetissa (semmoi kiva nörttikauppa, josta löytää kaikennäköstä kivaajännää, jos diggailee sarjakuvia tai pelejä) Muuta ei oikeen kerettykään. Kaiken kukkuraksi mun sisko sai siis koko kolme päivää nauttia mun tosi kehittävästä seurasta. T. 23 ja derp.

Vammatti

Sensuroin mun siskon noista pois, koska se ei kuitenkaan tahdo näkyä julkisesti missään :D Ja kaikille vielä nippelitietona, että mun sisko on siis mua 21 vuotta vanhempi, joten sillä oli aika paljon kestämistä :D.

Suurimman osan ajastani mä vammaloin työpaikalla. Kaupan alalla oon siis pysytelly nyt vuoden ja oon ihan tyytyväinen kyseiseen hommaan, koska mun työkaverit on parhautta <3. Sen takia en oikein omista minkäänlaista vuorokausirytmiä, enkä tee lähestulkoon muuta kun käy kääntymässä töissä ja sitten tuu kotiin nyhväämään murun kainaloon. Kaiken logiikan mukaan mullahan pitäisi jäädä aikaa vaikka ja mihin, mutta en mä tiedä mitä mä muka sitten teen väärin :D On mulla siis joskus vapaapäiviäkin!

--------

Tallinna, Sokos Hotel Viru 18.krs. 22.1.

 Tää vuosi on alkanu ihan kauheessa myllerryksessä enkä oikein tiedä mitä mä haluan tai uskallan kertoa tästä kaikesta. Kertoakseni ihan kaiken juuresta alkaen, mun pitäisi palata edelliseen kesään, ja käydä läpi liikaa jopa kaunareiden tasolle yltävää ihmissuhdedraamaa, joten jätän suosiolla sen kaiken välistä. Vastailen mielelläni kyllä henkilökohtaisesti kysymyksiin, mutta julkisesti en ala tätä asiaa sen enempää puimaan. 

Lyhyesti ja ytimekkäästi; uusi mies, uudet kuviot. 

Mä en tiedä miksi tätä voisi kutsua, mutta mä tykkään sanasta, rakkaus <3

Tallinna 22.1.

M/S Gabriella 27.1.

Nyt töiden lisäksi mä siis möllöttelen tuon ihanuuden kanssa aina välillä mun luona ja välillä miespuoliskon luona, kesän loppupuolella musta luultavimmin tulee taas viiden vuoden tauon jälkeen Vantaalainen. Näistä hommista ja kaikesta muusta lisää myöhemmin. Pahoittelut tästä pitkästä yöllisestä aivopierusta, Pipekin toivottaa hyvää yötä :D

2 kommenttia:

  1. Embbu is back!!! <3 Ootte maailman upein pari <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katotaan oonko taas vuoden hiljaa tän jälkeen :'D Koitan kovasti olla olematta!

      Poista