25.3.2013

Blogihiljaisuuden rikkominen

Viimeaikoina olen puuhaillut muunmuassa seuraavia asioita:
anteeksi puhelimen laaturaiskaus

Työelämä:
koska töissäkin pitää olla katu-uskottava

derp-pullava

sain hienon NK-hupparin töistä. Tarkkasilmäiset ehkä huomaa materiaalin olevan...
FLEECEÄ. Ällökauhun voittamisyritys numero yksi.

ensimmäinen väsäily johon törmäsin pienellä facebook-metsästelyllä! 
on mulla muitakin, mutkun ne on töissä koneella ja.....

 Kerran harjottelun koulu-osuudessa pääsin näyttämään taiteellisen lahjakkuuteni:
Super-Keijolla on pitkä tarina, jätettäkööt se kertomatta :D

Sitten randompuuhailuun:
Samuli kaiveli kaappejaan ja löys maailman hellyyttävimmän, pienen ja pyöreen (hännättömän) pikachun!

karkkikauppa-efektin aiheuttanut kapistus! at last

Sain ekan kuvan musta ja Phoebesta ilman et se alko perseileen..

Viimeisimpänä, muttei suinkaan vähäisimpänä puuhailuna upeet kellarijamit viimeviikonloppuna!

upeet paikat taaimmaisessa nurkasa :DD

Tässä nyt suunnilleen kaikki kuvamateriaali mitä mun puhelimesta löytyy viimesen.. parin kuukauden ajalta :D Mun arkirutiini koostuu edelleenkin enimmäkseen töistä, xboxista ja nukkumisesta, joten paljoakaan kirjoitettavaa ei ole. Työlista tyhjenee ja täyttyy samaan tahtiin ja tylsää ei ainakaan voi sanoa olevan. Nyt työn alla muunmuassa parin kesäleirin julisteet, Pihlajamäen nuorisopuiston esite ja muuta hauskaa! Yritän kehittää tässä jotain kirjottamisen aihetta, kunhan saan aikaa!

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Mietin ihan että mitkä sukat mulla ny oli täs muka, muttajoo :D mulla on paljon hellokittysukkia from h&m!

      Poista
  2. fleece :DDD mut emmäkään kyl hirveesti tykkää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. normaalisti varmaa juoksisin ympyrää ja huutaisin jos mulla tollanen materiaali olis mun asunnossa :DD ällöttää mua vähän, muttakun toi on niin lämmin ._.

      Poista