24.2.2013

Väsy

Nyt oon sitten kunnolla viimeinki päässy tekeen jotain.. ja tosi kunnolla oonki päässy :D Musta tuntuu että toi mun työlista ei pienene yhtään, aina kun saan yhden työn valmiiksi "tässä olis vielä tää" ääk. 

Oon aina töiden jälkeen tosi poikki, vaikken mitään fyysistä teekkään, ehkä aivoilla ajattelu on paljon rankempaa kun fyysinen työ. Tietysti toki tähän rytmiin tottuminen vie myös aikaa, ehdinhän mä jo kolmisen kuukautta fuck uppaa mun unirytmiä liikaa..  

Mulla on muutamia kuvia valmiista ja keskeneräsistä töistä mun puhelimessa, mutten nyt jaksa laittaa niitä tänne koska en luultavastikaan saa vielä julkistaa noita tapahtumia. Ehkä myöhemmin pääsette "ihailemaan" mun hienoja tuotoksia :D Otan vielä asioista tarkemmin selvää, joskus.


Tällä viikolla oon hyvin paljon tutustunu Helsingin alueelliseen jakoon ja postinumerojaotteluun. Ihan hauskaa vaihtelua pohtia oikeesti mistä joku viiva raja menee. Sit oon koittanu käyttää (olematonta)luovuuttani muutaman julisteen suunnitteluun.. Musta tuntuu et mulla ei vaan oo tarpeeks ideoita tollaseen :'D Ei sais kyllä valittaa, mun työ on kuitenki parempaa ku osasin ikinä odottaa ja työporukkaki on äärettömän mahtava 

Torstain supersöpö yllätys oli Samulin tupsahtaminen istumaan mun sohvalle sillävälin ku olin ite suihkussa. Oon selkeesti suihkukuuro ku kelaan että kissa riehuu täällä, sen sijaan ovesta tulee joku :DD Oli pieni wtf-moment huomata Samulin kengät eteisessä ja tyyppi istumassa sohvalla kattomassa telkkaria :'D

Perjantain iltapäivän vietin Reaktorissa (Suvilahdessa iso hiihtolomatapahtuma nuorille) ja oli ihan hauskaa nähdä mitä kaikkea muuta meidän toimintaan kuuluu. Lauantaille olisin saanu pitkään odottamani valokuvaustehtävän, mutta mulle annettu kamera alko temppuilee jotain omaansa kun kokeilin sitä ja siitä loppu kokoajan akku vaikka latasin sitä, pitänee huomenna koittaa muistuttaa asiasta. Perjantaina sitten kuitenkin illalla järjestin itseni hienosti kipeäksi ja lauantaina myöskin ah, niin ihanat, vatsakrampit vaivasivat, joten totesin jättää hienon ja mahtavan tilaisuuden väliin silläkin uhalla, että joudun tekemään ylitöitä alkavalla viikolla. Vituttaako? No kyllä.


Nyt yritän kovasti tsempata itteäni siihen etten tulis enempää kipeeks, koska en halua olla pois töistä. Pakko huomenna mennä ja toivon etten joudu lähtemään aikaisemmin pois -..-' Tiistaina olis kuitenki vuorossa viimeinkin hampaan irtiveto esilääkityksen kanssa, joten se tietänee sairaslomapäivää. 


Nyt aion käpertyä nukkumaan ja toivoa että huomenaamulla on edes suhtkoht kehittävä olo! Anteeks taas tämmöset typerät pikatekstikuulumiset, muttakun ;--; 

Jottei homma nyt kävis liian tylsäks ja vakavaks, niin jätän tähän loppuun tämän,
 joka aiheutti suuren naurukuoleman töissä torstaina... 
tämä siis saari jossain Vuosaaren suunnilla.. 

2 kommenttia:

  1. Saari vuosaaressa :D kiva että oot viihtynyt töissö ja että sielä on kivoja ihmisiä:) ja söpö toi sinu poikaystävä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kuulostaa hassulta :DDDD ja eikä Vuosaarikaan ole edes saari.. wtf Helsinki :D

      En olettanu mitään tollasta megasöpöilyä, ehkä mä vähän tiesin että se on torstaina tulossa, mutta koska se ei ollu täällä ennenku tulin töistä nii oletin että tulee vasta myöhemmin :DD

      Poista