13.2.2013

Vanhojen muistelua ja kuulumisia

Eilen kaivellessani kellarissa vanhoja luokkakuvia esiin luokkakokoustapahtuman järjestämistä varten, törmäsin myös kymppiluokalla tekemääni minä-tutkielmaan. Uteliaisuus vei voiton ja päädyin selaamaan tekstin läpi, miten mä olenkaan voinut unohtaa noinkin sairaita asioita... Mitä asioita, niistä en nyt ehkä sen tarkemmin ala avautumaan, sen vain sanon, että ne asiat ehkä valaisivat paljon mun suhtautumista erääseen tilanteeseen.

Musta tuntuu tosi typerältä olla noinkin salaperäinen, koska tahtoisin puhua enemmän asioista, mutta koska liian moni tietää että kirjotan blogia, en voi/viitsi/tahdo kertoa kaikkea. Tahtoisin kuitenkin pystyä olemaan yhtä avoin, kun olin kymppiluokalla kirjoittaessani tutkielmaa... 


Vanhoihin luokkakuviin liittyen, maaliskuun alussa Tikkurilan ala-asteen luokka 6A vuodelta 2003 lähtee häröileen paikkaan x luokkakokouksen merkeissä!


Kuulumisista sen verran, että viime perjantaina hammaslääkäri ei tehnyt mulle mitään, laittoi tilapäisen paikan ja sovittiin uusi aika hampaan irtivetämiselle esilääkityksen kanssa, 26. päivä toivottavasti pääsen viimeinkin tästä satunnaisesta kipuilusta eroon! Ja mitä pikemmin tämän jälkeen toivottavasti saan hoidatettua muutkin hampaani :) Täällä tosin kunnallisen hammaslääkärin jonot on yhtä pitkiä kun matka maapallolta uranukseen (kyllä, ur anukseen)

Työn makuun en oo vielä kunnolla päässyt, koska pääsen nyt oikeestaan ensviikolla vasta kunnolla työskentelemään. Tällä viikolla ohjelmaan on kuulunut ensiapukurssi ja perjantaina luvassa olis anniskelupassin suoritus! Jos sitä ensviikolla sitten olis vähän kerrottavaa töistä, pitänee ensin ottaa selvää kuinka paljon saan kertoa täällä, tokihan mulla on oikeudet omiin kuviini ja töihini, mutta kuitenkin :) Tietämättömille, tai muutenvaan kelkasta pudonneille tiedoksi, tällähetkellä siis työnkuvaan kuuluu graafinen suunnittelu Nuorisoasiainkeskuksen viestinnässä (muunmuassa nuorisotalojen tapahtumien julisteet yms. härpäkkeet kuuluu mun työalueeseen)

Ensviikolla saatan päästä myös puhumaan mahdollisista kouluttautumissuunnitelmista, niistä lisää myöskin kunhan saan tietää asioista lisää! Uusi ammatti siis harkinnassa :)

Vähänkö tästä nyt tuli tällänen tylsä kuvaton postaus, en jaksanut ettiä mistään kuvia aiheisiin liittyen enkä oo pitkään nappaillut itestänikään kuvia.

4 kommenttia:

  1. "enkä oo pitkään nappaillut itestänikään kuvia."

    Et oo ainoo...
    En tajuu niitä jotka ottaa itestään jokapäivä ison määrän kuvia silleen "minä suihkussa, minä syömässä, minä nukkumassa, minun vaatteeni, minä <3" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotenki kesäl tulee otettuu enemmä kaikkee kuvii ku pystyy kuvaa ulkon :DD mul on muutenki ollu nii huonoi hiuspäivii ja näytän jokapäivä samalta nii :''D gasp, en oo edes kuvannu kissaa pitkään aikaan :DD

      Poista
  2. Sullon tosi kivannäkönen blogi :3

    VastaaPoista