5.2.2013

Haaste

Sain tämmösen pienen haasteen Ranette:lta. Oon ite tosi laiska keksiin kysymyksiä, saatika haastamaan ketään, joten jääkööt tämä vaan mun vastauksiin. Halutessaan toki voi vastata mulle esitettyihin kysymyksiin jos nyt välttämättä tahtoo :D

Säännöt:

- Kerro 11 asiaa itsestäsi
- vaastaa haastajan 11 kysymykseen
- keksi uudet 11 kysymystä
- haasta 11 bloggaaja joilla on alle 200 lukijaa
- kerro bloggaajille, että olen haastanut heidät  


Kerro 11 asiaa itsestäsi
1) Täytän kesällä 22 (yh..)
2) Ällökauhuan fleeceä materiaalina (en tiedä miksi, älkää kysykö)
3) Oon huono siivoomaan, nytki täällä on iha kauheeta.. vois ehkä siivota
4) Oon myös huono keksimään itestäni mitään :DDD
5) Mun musamaku on tosi laaja
6) Mun pitäis käydä testauttaa näkö, en tosin halua silmälaseja
7) Lempparijuoma on Pepsi (ja se näkyy päällepäin)
8)  Ehdoton lempparinäyttelijä on Gary Oldman (uh), on niitä toki muitakin..
9) Mun luonnollinen hiustenväri on ruskee
10) En oo ikinä ollu lentokoneessa
11)  Kärsin ikuisesta hiuskriisistä

Vastaa haastajan 11 kysymykseen:
1) Mikä on lempi kukka?
- Öääö.. en oikeen kummemmin kukista piittaa, mutta ää.. joku kaunis.. en tiedä :D ruusu nyt vaikkapa tälleen tylsästi. En edes tiedä muita nättejä kukkia nimeltä :'D

2) Mikä on paras koirarotu?
- Ehdottomasti belgianpaimenkoira! Syy siihen? Kolme hienoa valioyksilöä lähipiirissä <3

3) Mikä on paras vuoden aika?
- Viileä kesä :D

4) Paras Hedelmä ?
- Appelsiini

5) Kumpi farkut vai lökärit?
- Hengaan mieluiten lökäreissä, mutta jos meen jonneki (muualle ku kauppaan) niin pidän farkkuja tai hametta. En oikeestaan oo housuihmisiä muutenkaan. 

6)  Kumpi pöytäkone vai läppäri ?
- Sekäettä, riippuen toimintatarkoituksesta. Ehkäpä pöytäköne, koska siitä saa monipuolisemman :D

7) Jos saisit olla näyteliä ketä olisit, miksi?
- En haluais olla näyttelijä :D Enkä osais edes valita ketään

8) Mikä on paras Disney leffa?
- Hm.. pelkistä Disneyn leffoista ehkäpä Keisarin Uudet Kuviot ja Disney/Pixarin Monsterit Oy (kaikki haukkokoot henkeään kun en vastannu mitään klassikoista :<<)

9) Jos saisit mennä tulevaisuuteen tai menneeseen kumpaan menisit?
- Tää on vaikee, oon monesti miettiny kuinka siistiä olis taas olla peruskoulussa. Menneisyydessä korjaisin, tai jättäisin tekemättä myös muutamia helvetin huonoja valintoja.. Ehkä kuitenkin haluaisin mennä tulevaisuuteen, tarpeeksi kauas, jotta saisin nähdä mihin ihmiskunta kehittyy, näyttääkö meidän tulevaisuus enemmän Mass Effectiltä vai Falloutilta (mitennii pelivierotusoireita?) :''D

10)  Kumpi hiihto vai luistelu?
-  En oo urheiluihmisiä, mutta näistä kahdesta luistelu, vaikken siitäkään kauheesti tykkää :D

11) Mikä on lempi kappale?
- Ei nyt kyllä voi mitenkään valita yhtä biisiä mikä olis lemppari, artistikaan ei oo varma :'D Tällähetkellä kuulokkeista kuuluu paljon White Flamea ensviikon keikan kunniaks!

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. oon kasvanu kiinni sun pörrösiin miehiin <3

      Poista
  2. Tää oli kiva :) on vaikee keksii mitää varsinkaa ku kirjottaa kaiken elämästää tyylii :P mutta kuiteki mäki haluaisin nähdö tulevaisuutta, mutten omaani... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit :) haasteita on kiva tehä, kunhan ei pidä ite ajatella liikaa :''DD oli kyl haastavaa keksiä mitään erikoista ku en halunnu kauheesti tavanomasia juttuja tohon, vaikka tosin sitä ne taitaa olla :'D

      Poista