4.1.2013

Se pieni elonmerkki

Koska nyt yksin kotona möllätessäni en keksi muutakaan tekemistä, niin ajattelin jakaa teille kuvia vähäisistä joululahjoistani ja ne muutaman hassun kuvan mitä sain aikaan Järvenpäässä (eli en oikeesti mitään)

Jouluaattoni mölläilin porukoiden luona Hakunilassa. Vein myös Phoeben sinne hoitoon, koska suunnitelmissa oli olla tosiaan Samulin joululoman ajan Järvenpäässä. Aluksi kissaparalla oli kauheaa tottua vieraaseen paikkaan, vaikkakin on siellä jo kerran käynyt, edes mun paikallaolo ei helpottanut ensimmäisen yön tilannetta. No, turhaan huolehtiessani onneksi jouluaattona tilanne näytti jo paremmalta ja kuuleman (sekä äidin feispuuk kuvien mukaan) loppuaika menikin jo paljon paremmin! 



Phoebe oli siis sitä mieltä ettei iskä saa pelata jouluaattona pasianssia.
Phoebe kuulemma oli myös myöhemmin sitä mieltä ettei iskä saa lukea Hesaria, saati sitten istua tietokonetuolillansa :D

Joulupäivän herpyderp

Joululahjojahan en siis saanut sen kummemmin sukulaisten (ja itseni) surkean rahatilanteen takia. Enkä oikeastaan odottanutkaan mitään. Harmittaa vain että jäi se minulta minulle -lahja ostamatta.
Rahatilanteestani johtuen en myöskään itse ostanut lahjoja yhtään kenellekään.

Lahjat tuli kuvattua vasta kotona koska aiemmin oli paljon muuta häsellystä.

Te ette voi kuvitella sitä huutonaurun määrää kun avasin paketin ja sisältä tupsahti tämä :DDDDD
Äiti oli muistanut mun sanoneen joskus Tarjoustalossa että tahtoisin ton söpön pingviinikattilan...
Äiti mainitsi siskolle asiasta ja padam.. nyt mulla on kaks maailman söpöintä pikkukattilaa (pää ja maha)
Tietysti kattilan sisällä oli ne pakolliset fatserin siniset, ja myöskin aivan törkeen loistava tuote: meikinpuhdistusliina! Toimii kun unelma, eikä tarvi mitään puhdistusaineita, ainoastaan saippuaa sitten rätin pesuun. En edes tiedä miten toi toimii, mutta se toimii törkeen hyvin!

Äitin piti olla viimenen ihminen joka hommaa mulle mitään suurien rahamenojen (ja ennen joulua rahan lainaamisen yms) takia. Mutta silti yllätyksekseni jotain pientä paketista löytyi. Vessapaperiteline. Mikä tuo on... tuommonen kuitenkin :DD 

Kauhulla odotin joulupäivän matkaa Järvenpäähän "mitä jos ne on ostanu mulle jotain.. mulla ei ole mitään.. no toivottavasti Samuli ei ainakaan oo ostanu mitään.. ei se ole, se sano ettei sillä ole mulle mitään...." No eihän Samulilla mitään ollutkaan, silti jostain kummasta mulle tupsahti Järvenpäästäkin kaksi pakettia, tosin nimettömiltä tontuilta, olkoot parempi niin :D

The Who- muki (miksi, tästä en tiedä...) sekä Doven lahjapakkaus, joka sisälsi suihkugeelin, vartalorasvan ja deodorantin. Fiksusti kuvasin sen jo avattuna vessan kaapissa.. :D

Järvenpäässä löhöilyyn kuului muunmuassa: suklaapukki, vaateröykkiö, limu, alkoholi, jouluruoka, Mad Cook, jalka, uusivuosi. Syvällisempiä merkityksiä sen kummemmin avaamatta, tässä ne pari hassua kuvaa jotka sekaisin puhelimella ja kameralla olin saanut haalittua. Uutenavuonnakaan ei tullu kuvailtua raketteja, sillä niitä ei ollut, tai oli, mutta juu.. 

maailman friikein suklaapukki...
 lupasin Karolle, että tää kuva päätyy vielä joku päivä kehyksissä sen oven taakse :DD

Oli isot pardit, eräät synttärit. Koko illan ainoa kuva, mun ja Miran mahtirakennelmasta.
Hauska ilta, tuloksena pitkään aikaan pahin krapula ikinä.

Koomapäivien mahtiviihde. Wiin kautta Youtubesta Mad Cook! 

Meikitön herp. En edes tiedä mikä tän kuvan tarkotus oli olevinaan


Oon tosi siisti ihminen muiden luona... not.
Onneks sentään olin levittäytyny vaan tohon nurkkaan enkä koko huoneeseen :D

Viikko Järvenpäässä meni hujahtamalla ohi ja eilinen paluu kotiin tuntu todella epätodelliselta. Heti ensimmäinen asia tehtävänä oli ostaa ruokaa ja maksaa laskuja "apua, mitä tämä on..." Yksin nukkuminen on taas haastavaa, joskin rentouttavaa 20 senttimetriä leveämmässä sängyssä vaikka poikittain ja nyt elättelen vaan toivoa siitä, etten sairastu samaan kummalliseen kuumeeseen, joka Samulille nousi toissapäivänä. Tosin mielelläni sairastaisin sen nyt, enkä kuun puolessa välissä.. syy moiseen? enpä kerrokaan vielä, koska asia ei ole taaskaan täysin varma. Työkkärin uudet lakimuutokset saattaa blokata mun mahtavan harjottelupaikan (miksi sanon sitä mahtavaksi, kun en edes tiedä minne olen menossa?) no, asiasta lisää kun saan varmuuden tähän touhuun, toivottavasti ensiviikon aikana!

Eiliseen kotiinpaluuseen kuului myös kissan haku porukoilta, tiskaaminen, pieni paikkojen järkkääminen sekä kaupasta yllärinä löytynyt Shin Gaiden - sankaritarinoita. 


mulla menee niin omaisuus kaikkeen Ginga-sarjaan liittyviin kirjasiin....

Porukat oli ostanu kisulle jonkun kumman tunnelin, ajattelin levittää sen yöksi jos innostuisi leikkimään mulle mököttämisen sijasta, ja no... derp ainakin, jossei muuta :D

Lauantaina olis tulossa Destractive + Hatefury (tai toisinpäin) Kannelmäessä. Pienenä kuumotuksena mua pyydettiin valokuvaamaan, yöh, eihän mulla ole edes kunnon kameraa... Onneksi tietyiltä tahoilta lainaus onnistuu! Kunhan vain saisin rajallisilla taidoillani jotain aikaan.

Tähän loppuun hieno muisto Destractiven promoshootista
(by me) vuodelta 2010!

6 kommenttia:

  1. Saisit kirjoitella useammin :) Niiin ihana toi pingviini kattila ♥ Mistä se on? :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en vaan tee mitään niin ei tuu kirjoteltua :D oon kauheen huono keksimään mitään kirjotuksen aiheita, kun päässäkin pyörii sit miljoona asiaa samaan aikaan.. Yritän kyllä kovasti ottaa taas itteäni niskasta kiinni ja saada jotain aikaan!

      Pingviinikattila on Tarjoustalosta! noita on myös tiikeri ja pesukarhu versioina :)

      Poista
  2. ihana kattila!!:DD Itse olen myös menettänyt omaisuuteni noihin Ginga-sarjoihin!!! Weed jäi vähän ostamatta, mutta ehkä minä senkin haalin vielä jonain päivänä kasaan!!:D Dvdnä löytyy myös kaikki weedit ja hopeanuolen leikkaamattomat ja leikatut versiot!!:D muista mangoista ja animeista puhumattakaan... -_- bye bye money!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tota Weediäki ostanu nyt säännöllisesti... eka hopeanuolet, ja heti perään weedit :DD ja jos noita weedejä tosiaan käännetään se määrä mitä niitä on olemassa niin apua, pitänee ostaa uusi kirjahylly :'D

      Poista
  3. En tiiä luetko vastauksiani kommenteihis,nii ajattelin nyt tännekki vastaa,että Cubuksesta joita on ainaki Foorumissa ja Itiksessä,nii sieltä saa iha kivoja E kokoisia rintsikoita hintaan 10e-20e suunnillee (:

    VastaaPoista
  4. http://distressedfairy.blogspot.fi/2013/01/lempi-blogit.html < tossa postaus mun lempiblogeista,käy kattoo mitä kirjotin sun blogistas (: ♥

    VastaaPoista