1.11.2012

Haaste

Lita heitti mua tälläsella haasteella jo tovi sitten, mutta nyt jaksoin vetää laiskuutta turpaan ja tarttua tähän, tässä siis teille torstai-illan huumoripläjäys (kuvien osalta). Oon myös tosi kusipäinen mulkku enkä haasta ketään
Tehkää kaikki tämä! :D



"Haastan 5 bloggaajaa tekemään tämän alla olevan kyselyn,
koska mielenkiinnostani haluaisin tietää heistä enemmän." 

10 vuotta sitten ...
On muuten vuodelta 2004, mut vanhin kuva mitä tähänhätään löysin.
Terkuin 13v minä.

1. Olin 11 vuotias
2. Olin normaali lapsi (leikin ihan oikeesti mm. hevosilla)
3. Taisin leikata ekaa kertaa hiukseni
(mulla oli perceeseen asti pitkä tumma tukka, leikkautin olkapäille ja vaalennutin)
4. Kävin puheterapiassa (erityisope mikälie) ärrävian takia
5. Muunmuassa Anssi Kela ja Shakira oli kovia jutuja :D



5 vuotta sitten ...
Liila ernunaama jossain maailmal

1. Pääsin pois ysiluokalta
2. Vaihdoin hiusväriäni lähes kuukauden välein 
(musta-pinkki-vaalea-liila..tiesmitä)
3. Kierrettiin porukoiden kanssa Suomea asuntoautolla, Muonioon asti päästiin ja käännyttiin takasi
4. Kävin psykologilla masennuksen takia
5. En tiennyt yhtään mitä haluan elämältäni




3 vuotta sitten ...

1. Täytin 18 vuotta
2. Aloitin opiskelun Heltechissä
3. Erosin ja aloitin uuden suhteen
4. Olin ensimmäistä (ja luultavasti viimeistä) kertaa Tuskafestareilla
5. Aloin kiinnittämään huomiota ahdistuskohtauksiin
(jo kyllä aiemmin mutta koska nyt en muutakaan keksinyt)




1 vuosi sitten...

1. Juhlin överisti liikaa (joidenkin mittapuulla)
2. Muutin nykyiseen asuntoon
3. Mulla oli paras ja hulluin ihmislauma ympärilläni
4. Aloin kirjoittamaan blogia
5. Kävin Ruotsissa kahteen kertaan vuoden aikana




Kuluneena vuonna ...

1. Olen valmistunut painotuotantoassistentiksi
2. Menettänyt sekä koirani, että läheisimmän setäni
3. Eronnut pitkästä suhteesta
4. Tavannut mitä mahtavampia ihmisiä 
5. Ottanut pitkään jahkailemani huulikorun



Eilen minä...
1. Nukuin pitkään
2. Katsoin yksin kauhuleffoja pimeässä
3. Kuulin etten pääsekään Hesylle takaisin
4. Söin lihapullakastiketta
5. Panikoin viikonloppua



Tänään minä ...
1. Näin Miraa
2. Kävin työkkärissä
3. Hain kahteen eri työpaikkaan, koska työkkäri käskee
4. Nauroin vanhoille kuville
5. Katson telkkarista paskaa realityä


Huomenna minä ...
1. Käyn ruokakaupassa
2. Matkaan Järvenpäähän
3. Mau 
4. Panikoin junassa
5. Ruokin kissan (eihävittu...)



Ylihuomenna minä ...
1. Oon lisää mau!
2. Olen edelleenkin Järvenpäässä
3. Käyn luultavasti kaverin luona kahvilla
4. Ehkä kehitän jotain älykästäkin puuhaa
5. Tai sitten vaan oon peiton alla mau!



Vuoden päästä minä ...
1. Toivon olevani töissä
2. Hengaan mun kutosluokan luokkakokouksessa
3. Vien vanhemman siskonpoikani baariin, 18V!
4. Ehkä olisin rahallisesti tasapainoisemmassa tilassa, että pääsisin kokeilemaan ammattikorkeakoulua
5. Lässynlää, mau ja silleen? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti