19.11.2012

Ei mulla nyt silleen muuta kun että:


"Forget about the sunrise
Fight the sleep on your eyes
I don't wanna miss a second with you
Let's stay this way forever
It's only getting better if we want it to"

Viikonloppuna sain itselleni uuden lempinimen, tuhlasin törkeesti aivan liikaa rahaa baariin, opettelin juomaan lonkeroa, tuijotin musakamoja roudaavia jätkiä, nauroin koomaaville muusikoille, vietin söpöjä hetkiä, sunnuntaikoomasin, join yhtenä aamuna kolme kuppia kahvia ja juttelin uusille ihmisille. Kaikenkaikkiaan parasta, mieli kiittää, lompakko ei </3. Olin myös urpo ja kamera vietti koko viikonlopun kivasti laukussa :D

Mun pitäis saada jotain älykästäkin postattavaa joskus, muttakun en ikinä tee mitään, ja sillonkun teen niin se kamera on jossain ihan muualla kun pitäis. Ehkä mä joskus kehityn bloggaajana, kun oon ehkä onnistunu kehittyyn ihmisenäkin? hahaha

8 kommenttia: