15.10.2012

Kämppä videolla

Onneksi ehdin kuvaamaan tän ennen uusiotupareiden (a.k.a. Karvaisten musiikki-ihmisten orgiat Perseraiskauksen ja Gangnam Stylen tahdissa!) alkua, koska nyt täällä on helvetti valloillaan enkä jaksa siivota :D Mun kaunis valkoinen sohva omistaa mustikkalaikkuja ja boolitahroja, onneksi Ikeasta löytyy vaihtopeitteet 60 euron hintaan jossei pesukoneessa lähde, saakelin muusikot :DD Illan kulusta sen kummempaa stooria en saa aikaiseksi, enkä mä mitään kuviakaan ottanu... perusminä. Poliisit kävi hiljentääs jengiä jossain vaiheessa iltaa ja uhkaili tulla hakeen mut nukkuu putkaan jossei olla turpakii, eipä oo ikinä näin käyny täällä :D että huhhu.

Pitemmittä puheitta se video: 






Mua hävettää ihan kauheesti mun ääni ja varmaan poistan tän iha pian ku oon kauhee ja yhyy.. 
Toivottavasti te kuitenkin tykkäätte! 

Ensviikolla saan tietää mahdollisen uuden työpaikan kohtalon, joten pidelkäähän te lukijat mulle vielä peukkuja naurettavan lyhyen työmatkan puolesta! Jos tää ei tärppää niin mulla on onneks vielä toinen ässä hihassa, toivottavasti se edes onnistuis jos tää ei :D Jos mikään ei onnistu niin 3kk HESYllä odottaa mua vielä 


Ensviikon ihana valopilkku megalomaanisen siivousoperaation keskellä on keskiviikkoinen Turmion Kätilöiden Kidneys to Limit -tour w/ Pain! Sen jälkeen oon varmaan ihan ilosena tekemässä koko viikonlopun töitä... or not

Kuun lopussa olis luvassa ihanan Miran tuparit, sekä mahteja halloweenpippaloita Litan luona, mun täytyy vielä hommata parit jutut (kuten esim vaatteet...) halloweenia varten, muuten kaikki on reilassa (eli se maskeeraus..) Katotaanha jos näistä sais jotain epäjärkevää kuvamateriaalia aikaseks :D 

10 kommenttia:

  1. Heii toi video ei näy ainakaa mulla :< Tulee vaa,että se on yksityinen..

    Ja sitte kysymys. Profiilissas täällä lukee,että oot työtön lusmu,mutta käytkö siis kuiteki jossai töissä jos viikonloppuna oot töihi menossa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo korjasin sen äskön! en tajunnukaa tota et yksityisellä se ei sit oikeesti näy, mutta nyt näkyy :)

      Ja joo siis oon virallisesti työtön ja teen vapaaehtoisvuoroja pari vielä HESYllä joten siellä mä oon nyt pyöriny siis! :)

      Poista
  2. ihana kissa :3 ja emmätiiä näyttele vaik ostoksias välillä videolla (: !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ku ostaisinki jotai :DD okei ostin kyllä viimeviikolla uudet kengät.. ehkä jos joskus saan kasattua isomman määrän ostoksia mitä en oo näyttäny täällä nii voisin :)

      Poista
  3. Teet mun kans jonku I'M SEXY AND I KNOW IT uuuuuu videon ihan selkeesti!

    VastaaPoista
  4. aivan ihana video! ♥ enemmän tällasia! :) ja sun äänessä ei oo kuule mitään vikaa! JEEEE ♥

    ja aaww Phoebe moikkas :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no maaau! pitää keksiä jotain aihetta seuraavalle videolle :)

      Poista
  5. Upee kämppä :) huomasin muuten et tehtiin kummatki samaa aikaa asuntopostauksen XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) joo kattelin kans samaa et sulta tuli aika samoihin aikoihin kans kämppäpostaus :D Teidänki asunto on tosi upee!

      Poista