4.10.2012

Höpölöpö

Jaa, onpahan taas aikaa vierähtänyt edellisestä postauksesta! Kaipa se tännekin pitänee aina välillä selostaa mitä elämään kuuluu, facebookissa kaikki tietääkin kaiken ja vähän enemmänkin, jos jaksaa kilometripäivityksiä lukea :D

Mulla menee nyt tosi hyvin, ainakin niinä päivinä kun on tekemistä. Oon nähny paljon kavereita ja viettäny niiden kanssa aikaa. Kämppä alkaa näyttää jo siltä että täällä asun minä, eikä isolta jätelavalta jossa kaikki tavarat on lattialla ja pöydällä
(kiitos äidin joka nyt alko taas siivoomaan kun tuli tänään auttaa mua kellarin järkkäyksessä :D) Tänään sain myös sohvapöydän ja jotain pientä turhaa tilpehööriä Ikeasta, ja ostinpa samalla uudet verhotkin kun noi edelliset on öbaut 20cm liian lyhyet. Esittelen näitä sitten kun saan verhot ikkunoihin ja niin edelleen, eipä tää kyllä oo muuttunu edellisestä sisustuksesta lähes ollenkaan :'D

Työt mulla loppu HESY:llä tän viikon tiistaina, mulla on vielä kolme kuukautta käyttämättä tosta harjottelusta, mutta odottelen nyt yhtä toista duunia ja yhtä aivan toista juttua tässä tovin ennenkun meen takasin, näistä työjutuista ja muista lisää sitten kun asiat on varmoja ;) !

Ikävä HESY:lle on hirveä jo nyt! Kaikki työkaverit oli niin mahtavaa porukkaa että ei oo tosikaan, sekä tietty työn plussapuolena ne kissat, ja muutamat muut elukat! PS. tsekkailkaahan täältä Kristan ottamia kuvia HESYn kissoista!

Kuvia mulla ei valitettavasti oo nyt tarjottavana teille ollenkaan, koska en oo edes koskenu mun kameraan varmaankaan ikuisuuksiin.. onhan tässä tapahtumaa ollu mutta no, en oo vaan jaksanu ottaa kameraa. Enkä oo pitkään aikaan laittautunukkaan sen kummemmin niin ei oo mitään lärvikuviakaan tullu otettua -..- 


Mutta koska mun mielestä tämmönen pitkä postaus ilman mitään kuvaa on aika lame, niin lätkäsen tähän vanhan otoksen Nissaksen kartanosta vuodelta 2007!

Ps. tästä klikkaamalla pääset mun DeviantArt:iin pällistelemään lisää fotoja!
Vieläkin ihan sairaasti lisäämättä tonne kuvia, mutta eh.. :D

1 kommentti:

  1. no mä just "haluisin" et muo kutsuttais gootiks eikä emoks D: mut ei sitä gootti-sanaa kyl satu kuulemaa koskaan xd no can do. ja ää uskon et se näyttää aik.. kauheelt ku on sellaset kauheet sänki-puskat mille ei voi tehä mitää jos haluu kasvattaa kulmat takasin D: mä oon ollu ny ehk jonku puol vuotta tms ilman kulmakarvoi. ja mä tykkään, vaik kaikki ny ei tykkääkkää.
    ja joo uskon et helsingis oikeesti varmaa on noit kaikkii mut tääl pikku-paska-porvoos se on täys shokki jos näkee jonku joka on massasta poikkeava. oikeesti!

    VastaaPoista