16.9.2012

Hiljaista

Riku vei tänään viimeinkin tavaransa pois; sohvan, telkkarin ja xboxin, sekä tietty omat vaatteensa ja tilpehöörinsä. Nyt mä istun läppärini ääressä lattialla patjan päällä, toki mulla on keittiön pöytä ja sänky, mutta pöydän ääressä oli epämukavaa ja sängyssä saattaisin nukahtaa. 

Paska webcam, karvassa olevat tyynyt, laatupatja ja tyhjä tv-taso. Imurin letku ja Phoebekin halus tunkeutua kuvaan.

Kaikenkaikkiaan nyt on vaan kauheen hiljasta, tykkään tosin siitä että kerrankin kuulen mitä ulkona tapahtuu, lintuja taitaa vielä jokunen olla maisemissa ja autot huristelee ohi. Oon nyt siis pari viikkoa totaalisesti ilman televisiota, koska en älynnyt ottaa sitä mökiltä mukaan vaikka käytiin siellä siskon kanssa. Oon tietty myös ilman pelilaitteita hamaan tulevaisuuteen, toki mulla on tää läppäri, mutta hyi olkoot. hävetkööt se ihminen joka tätä pelilaitteeksi kutsuisi.. On mulla tietty kellarissa (pinkki) pleikkari kakkonen ja NES (se harmaa laatikkonintendo, jos joku ei tiennyt), mutta no.. xboxin jälkeen... eeeeh :DD Onneksi mulle on tulossa veronpalautuksia joulukuussa, jos vaikka siitä sitten investoisi ihan omaan boxiin, vaikkakaan mun tuleva tilapäistelkkari ei ole pelaamiseen paras mahdollinen, aina ei vaan voi voittaa. Seuraava investointi onkin sitten rahoista säästäminen telkkariin.

Sohvan päätin nyt sitten ostaa ensimmäisenä, hieno valinta Hermanni ja silleen, mutta koska halvalla
(joidenkin mielestä "halvalla") sain niin pakkohan se oli kotiuttaa. Kyseessä on tori.fi:n kautta hamuttu Ikean Hagalund-vuodesohva, sohva saapuu keskiviikkona, joten pääsen siirtymään lattiadatauksesta hivenen korkeammalle. Nyt aivot stoppas tähän kirjottamiseen totaalisesti, joten jatkan siis älykkään tekemisen metsästämistä ^-^'

7 kommenttia:

  1. Heii voimia nyt sitte ♥ ! Toivottavasti saat kaikki tavarat hommattua jne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, kyllä mä täällä jakselen :) ♥ eipä tossa muuta nyt oo ku se telkkari on aika hintava, senki ehtii hyvin ^-^'

      Poista
  2. Pinkki pleikkari! :D Miksei mulla ole koskaan ollut :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli pakko riparirahoilla ostaa :DD (eli joskus... 2005)

      Poista
  3. woou ainaki se pysyy xdd ei lähe pois, ehei xd. mikä on sun lemppari eyelineri sit nykyään (: ?

    VastaaPoista
  4. kiitos (: ja joo mähän oon vaa muokkaillu noit silmii.. xd mulla oli/on kyl mustat piilarit, mut se toine on jotenki delannu täysin, siis se on 100%käyttökelvoton ja joo mäki haluisin valkoset piilarit, ja punasetki olis iha jees! mut mun silmät on aik herkät.. et se on kyl aik tuskaa mulle pitää piilareit D':

    VastaaPoista