8.8.2012

Säästösuunnitelmat

Tässä kuussa mun tili on (ainakin mun oletuksen mukaan) tavallista enemmän plussan puolella. Mä en tiedä mistä sitä rahaa tulee ja miksi sitä tulee, mutta kohta tulee taas lisää.. No, tästä yhtälöstä päätellen pistinkin taas PayPalille rahaa jemmaan, enkä edes tiedä mitä tilailisin, paitsi tietty kissanruokaa.

Äsken tosin aloin miettimään että oliko tämä sittenkään järkevä päätös? Jospa olisinkin vain toisen PayPalille laittamani osion nostanut käteisellä ja survonut sen hienoon Emäntä -säästöpossuuni? Olisi meinaan miljoona ja viissataa kohdetta mitä varten haluaisin säästää. Olisi kenkiä, olisi matkaa, olisi tiettyjä tarvikkeita kotiin, uutta läppäriä, parempaa järkkäriä, olisi vaatteita, pelejä, figuureita, tatuointeja, lävistyksiä... Oon vaan niin itkettävän huono säästämään yhtään mihinkään. Enkä edes tiedä mistä kohteesta mun pitäis alottaa, osaan pitää säästää aivan tolkuttomasti ja osan voin vaan hankkia miettimättä sen kummemmin mitä teen.

Mun piti kirjottaa enemmän rahan säästämisestä, mutta koska en sitä itse osaa niin jääkööt aihe tälläiseksi tikun tyngäksi.. Ja nyt koska mun rahat on siirtyny PayPalille, niin tilaan kissanruokaa. Saanpahan taas about viikon päästä tapella sen paketin Pukinmäestä kotiin :DD Katsellaan mitä kaikkea nyt tuolta ulkomaiden ihmemaailmasta nyt oikein kotiutan itselleni! ;)

5 kommenttia:

  1. laita muuten vaa säästöön ja sit ku joskus keksiiki jotain ni onpahan tullu säästettyy :D

    VastaaPoista
  2. vooi suo D: pikaisii paranemisii !

    VastaaPoista
  3. kävin tänää lääkäris, mul on kai pieni keuhkoputken tulehdus ...... :D

    VastaaPoista
  4. oh gaaaad multki otettii se keuhko- ja poskionteloröntgen, yhyhyh xd
    mut kiva tollee "en tiiä mikä sul on, joku sul kyl on, mut määräänpä täst jottai random antibioottei"
    PERUS :DDDDD
    mut pikaisii paranemisii viel uusiks :D

    VastaaPoista