1.5.2012

Har

Semmonen vappendal. 
Alkoholia meni taas kurkusta alas, kuten varmasti kaikilla muillakin paikallaolijoilla, aseman vessat oli täynnä ihmisen epämiellyttäviä eritteitä ja nurmikko oli märkää ja ilma oli illalla kylmä. Mutta ei se kenenkään menoa haitannu! 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kauheeta kun teitä lukijoita on nyt tipahdellu pikkuhiljaa tänne vaikken oo kunnollista postausta tehny miesmuistiin... yritän skarpata, kunhan pääsen tosta koulustressistä nyt eroon! 
Videopostausta voisin yrittää, kunhan keksisin aiheen mistä höpöttelisin, hatusta on vaikeeta keksiä.

Palataan asiaan!

Menkäähän sillä välin ihailemaan vaikka ihanan Litan hääpostausta tänne :)

4 kommenttia:

  1. mutta kun mun mielestä musta hiusväri on vaan tylsä. siis kun kaikilla melkeen on se. tyyliin emoilla ja gooteilla + jonku muun tyyliset. mä tykkään tästä sinisestä mikä mulla nyt on.. tosin on tääki nyt ihan kulahtanu mutta periaatteessa

    VastaaPoista
  2. joo onhan ne Cybershopin värit kai ihan hyviä:) ja ku mä käyn kerran kuussa itiksessä nii kai sais iha hyvin ostettuu.. mul oli ennen tätä sinistä se sellai turkoosi, se kesti kyl iha hyvin, mut sitku ostin Cyberishopist sen sinisen, ni se haalistu jo EKASSA PESUSSA ! :o

    VastaaPoista
  3. hahaxd
    mä mietin, eiks kielen lävistäminen sattuis iha saakelin paljo D: :s

    VastaaPoista
  4. nohyi varmaan hirveet traumat tulis mulle jos kuulisin jonku kiljuvan sillee täyt huutoo ku ottaa lävärin D:
    oohh mäki haluisin tatskoi.. :3

    VastaaPoista