14.5.2012

Haastetta

Sainpahan kahdelta ihanalta neitokaiselta samaisen haasteen! Ideana on siis tämä:
PS. enkä haasta :<<<

" Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their 
"tagger" and post it on their blog. Then, choose 11 new people to tag and 
link them in your post. Create 11 new questions for the people you tag 
to answer. Do not tag back to the person who has already tagged you. "

Ensinnä Litan kysymykset :)

1. Jos sinulla on/olisi motto,  millainen se on/olisi?
- Jaa, no yritän kovasti pitää tota mun blogin nimeä "If they came to hear me beg, they'll be disappointed" mun mottona ja tapana joten haluaisin toimia.. se ei vaan aina oikeen onnistu. Ei mulla oikeen muuta tuu mieleen :)

2. Mikä biisi kuvaa mielestäsi sinua?
- Tää on tosi vaikee, en koe oikeen minkään biisin kuvaavan mua. 
En nyt lähde tähän heittämään mitään sinnepäinkään, sori oon tylsä :<<

3. Paskin leffa ikinä? Miksi?
- Mä katon hyvin vähän oikeesti paskoja leffoja :DD oikeestaan katon tosi vähän leffoja ja ainakin kaikki mitä muistan kattoneeni on ollu katottavia. Kai nyt tähän pitänee mainita se legendaarinen Evil Dead? 
Tarvinneeko tuota perustella? :DD

4. Eniten vituttaa... Mikä?
- Just nyt ei mikään, letkee olo. Yleisellä tasolla tietysti kaikki, eniten ehkä rahattomuus?

5. Miten vietät yleensä viikonloppusi?
- Hyvin usein pullon pohjalla, kavereiden kanssa, satunnaisesti keikoilla. 
Harvemmin pelkästään möllään kotona

6. Ketä ihailet? Miksi?
- Ihailen yleisesti vahvoja ihmisiä, sellasia jotka on kestäny paljon kaikkea ja silti pysyy kasassa

7. Jos naapurisi heittäisi sinua kissanpaskalla naamaan, mitä olisit luultavimmin tehnyt? ;)
- Riippuen varmaan 1. naapurista ja 2. mielialasta atm :DD 
Jos vituttaa nii sitte luultavasti raivostuisin, jos ei niin luultavasti antaisin vaan asian olla ja kävelisin pois

8. Mitä mieltä olet moniavioisuudesta?
- Jaa no.. mikäs siinä jos tykkää. Itse en rupeaisi mutta jos jollain toimii niin en mä tuomitse

9. Kidnappaisitko kanssani Päivi Räsäsen ja salakuljettaisit hänet kanssani napajäätikölle?
- Kylvaa sun kans tekisin mitä vaan :DD, sitäpaitsi, jos mennään antarktikselle nii siellä on pingviinejä 
Joten niitä pingviinejä mä ehkä enemmän...

10. Johanna Tukiainen vai Saana Parviainen?
-  Tässä kans yks vaikea.. Ehkä kuitenki tuon Parviaisen puoleen kääntyisin

11. Ällöttävin ruoka?
- Kaikki mistä en tykkää? :DD Noei, MUN mielestä yks ällöttävin ruoka mitä oon syöny oli sushi.. 
se limanen klimppikala ei ollu iha mun juttu..


Sitten Nora Marian :)

1.Minkäväristä kynsilakkaa sinulla on tällä hetkellä?
- Kaikissa (viidessä) sormessa eri värit
peukaloissa punasta, etusormissa turkoosia, keskisormissa keltasta, nimettömissä vihreetä ja pikkurilleissä pinkkiä. Tosin kaikki on jo kuluneita :<
2. Inhokkiruokasi?
- Oon meganirso.. En sanois mitään ruokaa suoraan inhokiks, en vaan oikeen pidä mistään.. 
Plus parin allergian takia en voi syödä esim pitsaa. 

3. Tämän hetken stressaavin asia?
- Kauheesti henkilökohtasia juttuja, niitä erikseen jaksa alkaa puimaan täällä. 
Tietty koulukin stressaa pikkusen, vaikka sen pitäis olla ihan ok

4. Missä haluaisit nähdä itsesi kesän jälkeen?
- Toivottavasti mieluisessa työpaikassa! 

5. Festarit vai mökkeily?
- Jaa, no jos seura on sama niin kumpikin hyvä :) Ehkä kuitenkin kallistutaan enemmän mökkeilyyn

6. Suurin saavutettu tavoitteesi tähän mennessä?
- Tää on aina vaikee.. ehkäpä tuo valmistuminen? 

7. Haluaisitko osata lukea ajatuksia, osata lentää vai saada ikuisen elämän?
- Varmaankin lukea ajatuksia, vaikkakin siinä olis omat haittapuolensa tietysti.. 

8. Mikä on liian feikkiä, jos puhutaan ulkonäöstä? 
- Se että kaikki mitä sussa näkyy ulkoisesti on muovia, täyteainetta tai muuta mikä ei kuulu luonnollisesti kehoon... Vähän saa itteään korjailla jos tahtoo, mutta jos se menee liiallisuuksiin.. 
Tähän on vähän vaikee vastata millään muulla tavalla :D

9. Lempijuustosi?
- Ihan perus Edam :) 
oon tosi tylsä :DD

10. Asia, joka saa sinut aina raivostumaan?
- Suutun tosi harvoin, ainakaan kunnolla. Tai sitten suutun niin pienistä asioista että niitä ei kannata kenenkään ottaa tosissaan. En oikeen tykkää olla vihanen ihmisille, saati raivostua niille. 
Oon koittanu kitkeä ton tavan pois itestäni, siedän aika paljon kaikkea ennenkun oikeesti raivostun
(hieno vastaus hermanni...)

11. Miten haluaisit kuolla?
- Luultavasti mahdollisimman nopeasti ja kivuttomasti. En oo sen tarkemmin perehtynyt asiaan :D





EDIT 16.5.2012 Kysymykset DistressedFairyltä! :)


1. Mitä vihaat eniten maailmassa ? 
- Kirjoittelinkin jo tästä vihaamisesta aikaisemmin. Mutta jos nyt jotain tähän pitäis sanoa niin vihaan ahdasmielisiä ihmisiä.. Saattaa munkin kaveripiirissä ja sukulaisissa olla näitä, mutta kunhan pitää asiat omana tietonaan niin oon ilonen. 


2. Elämäsi tärkein ihminen ? 
- Todella kliseistä tähän olis vastata "äiti", joten taidan kyllä vastata sen.. äiti nyt vaan on aina äiti. 
En vaan jotenkin tykkää valita vaan yhtä tärkeää joten tässä muutama muukin: 
Lita, Riku, Tytti, Daniel sekä Mira :) (tietysti kaikki muutkin ystävät!) 


3. Idolisi tai ketä ihailet todella paljon ja miksi ? 
- Tähän taisin vastata noissa Litan kysymyksissä :) 


4. Suurin unelmasi ?
- No jaa.. taas näitä elämää suurempia kysymyksiä joihin on vaan niin vaikea hatusta heittämällä keksiä vastaus... en osaa pidemmällä tähtäimellä ajatella, oon yrittäny oppia elämään ilman suurempia unelmia koska niistä ei kuitenkaan mitään tule. Haaveina tulevaisuudessa mulla on kuitenkin mm. matkustaa erääseen paikkaan (oikeastaan useampaankin) ja tietysti työpaikan löytäminen olis iso plussa :) 


5. Miksi aloitit bloggaamisen tai mikä sai sinut aloittamaan sen ?
- Mulla on ollu livejournalissa pitkään, varmaan joku 6 vuotta, tunnukset ja bloggailin aluksi siellä. Ensin julkisesti ja sitten rajasin kirjoitukset näkymään pelkästään kavereilleni. Kaipasin kuitenkin jotain erilaista ja aloin kiinnostua bloggerista... En oikeen osaa sanoa miksi alunperin halusin siirtyä turvallisesta, vain parille kaverille kirjoitetusta turinoinnista, tähän jo melkein kuudellekymmenelle lukijalle turinointiin.. 


6. Paras asia elämässäsi ?
- En nyt oikein osaa tähänkään vastata mitään kunnollista :DD 


7.Kaunein ja rumin asia joita sinulle on sanottu ? 
- ... arvaa mitä :DDD mä en osaa sanoa :'D 
Oon kuullu molempia ehkä niin paljon ettei mikään oo jääny erityisesti mieleen
(oon oikeesti huono tälläsissä :<<<)


8.Mistä esineestä et luopuisi koskaan? 
- Oon nyt tosi tylsä ja vastaan tähän että puhelin jossa on internet.. 
On mulla tietysti tunnearvollisia esineitä paljon joita tuskin voisin heittää ikinä pois. Esim. mulla taitaa vieläkin olla yhen mun kaverin vuonna keppi ja peruna antama kuminauha, johon oon kirjottanu kuulakärkikynällä jotain ystävyydestä.. :DD Luovun tosi harvoin tunnearvoa omaavista esineistä vaikka mikä olis. 


9.Kolme asiaa joissa pidät muissa ihmisissä ja kolme asiaa joista et pidä ?
- Apua :DD  Mä en osaa vastata tähän(kään) mitään.. en oo kiinnittäny mihinkään erikoisiin asioihin huomiota että mistä pidän ja mistä en

10.Lempivaatteesi ? (Ota kuva myös!)
- Näin kesällä varmaankin tämä:


Enpä muuta suosikkia osaa sanoa :)


11.Onko sinulla lemmikkejä , jos on niin mitä ? 
- Täällä mulla on yksi ragdoll-kissa Phoebe ja vanhemmilla asustaa sekarotuinen koiravanhus Pepita
PS. lemmikit on esitelty TÄÄLLÄ!






Myös Viagem kerkesi haastamaan mut :)


1. Jos nouset aamulla sängystä väärällä jalalla, onko koko loppupäivä pilalla?
- VOI KYLLÄ :DDD aamulla aina kun nousen päätän että tänään on joko paska päivä tai hyvä päivä, tosin hyvän päivän saa aina pilattua.


2. Minkä lahjan olet viimeksi jollekin tuttavallesi ostanut?
- Ostin äidille myöhässä äitienpäivälahjaksi semmosen.. kivikynttilähomman, laitan myöhemmin kuvia tosta Viron reissusta :)


3. Onko sinulla iso suku?
- On, tosin se pienenee valitettavasti kokoajan :/ 
Mulla on ollut 19 setää ja tätiä, enää heitä on elossa viisi. Serkkuja mulla on viimeisimpien laskelmien mukaan 43 kappaletta, tosin näistäkään en tiedä onko paljon putoillut pois. Serkkujen ikähaitari on about 30 vuotta
Äidin puolelta mulla on vaan yks eno


4. Kuunteletko musiikkia kotona?
- Harvemmin sillon kun oon yksin, aina illan istujaisissa huudatetaan musiikkia telkkarin kautta. Useimmiten kuuntelen musiikkia vaan matkoilla puhelimesta 


5. Osaatko peittää hyvin tunteesi?
- Osaan ja en.. riippuu varmaankin tunteesta. En nyt kyllä osaa sanoa :D Tähän pitäis kysyä jonkun muun mielipidettä, anyone? 
Luulen kyllä että enimmäkseen en osaa, kaikki aina huomaa että joku on ongelma.


6. Onko elämäsi nyt sellaista kuin haluaisit sen olevan?
- On ja ei, (kauheetaku en osaa ikinä vastata suoraan :DD) 


7. Käytätkö paljon sähköpostia?
- Hoidan hyvin paljon asioita sähköpostitse, paljon mielummin kuin soittamalla. Enimmäkseen käytän kuitenkin sähköpostia erilaisten juttujen hoitamiseen, en niinkään viestittelyyn.


8. Mitä haluaisit joskus kokeilla?
- Enpä muuten osaa sanoa, oon huono kokeilee mitään uutta.. :D


9. Mitä epäitsekästä olet tehnyt lähiaikoina?
- Ei tule mitään erikoisia tekoja tähänkään mieleen


10. Kuinka monta erilaista shampoopurkkia sinulla on nyt käytössä?
- Taitaa olla kaks.. ja yks avaamaton :DD 


11. Pelaatko Facebook-pelejä, jos niin mitä?
- Aina välillä kun taas innostun, CastleVilleä ja Bubble Witch Sagaa :D





---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Siinäpä tuo :) toivottavasti vastaukset tyydyttivät kysyjien tarpeet :D

Nyt oon sitten LOMALLA kunnes toisin käsketään, eli kunnes saan töitä.. siihen voi toki mennä aikaa. 
Huomiseksi tuli extempore lähtö äitin kanssa Viroon hakemaan vähän.. nestemäistä kaapintäytettä valmistujaisia varten, sekä tietty hamstraamaan vaalennusaineita :) 
Samoin järkkäsin tänään itelleni toisen extempore reissun! 
Nimittäin meikä lähtee koko ensviikoksi (viikko 21) Tampereelle! Saas nähdä mitä saan aikaseks.
Viimeks oli Håkan hukassa ja mielenkiintonen hevaripoika Hällässä..  
Ottakaahan toki kontaktia jos haluatte mahdollisesti törmätä jossain mutkassa :)

6 kommenttia:

  1. Vihdoin joku suostuu kaappaamaan mun kanssa Räsäsen! Whipii! Muut oli tylsiä!

    VastaaPoista
  2. Mulla ois haaste mun blogissa sulle :)♥ http://distressedfairy.blogspot.com/2012/05/haaste.html

    Mut sitte huomasin just,että oot tehny sen,eiiiikä:< :DD Hihihi :D

    VastaaPoista
  3. Hahahah aaaw ku et osannu vastaa :DLiian vaikeita kysymyksii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon huono vastailee tollasii :DDDDDD hyviä kysymyksiä mut joo vaikeita vastaa :D

      Poista