18.1.2012

Random blabla

Hola! Nyt oon kotiutunu pienestä arjen irtiotosta, meinaan 22h viihderisteilystä Tallinkilla :D. Oltiin siskon ja äitin kanssa viettämässä äitin 60v synttäreitä laivalla! Oli hauskaa ja mukavaa, vaikkakin siskon lonkka sano ittensä irti illalla, mentiin sitte äitin kanssa kahestaan käymään maissa. (juurihan mä sitä viinaa kävin sieltä hakemassa...)  Mukaan tarttui lähes pelkkiä vahvempia juomia sekä kolme lonkeroa (joita ostaessa multa kysyttiin paperit M I T Ä...)
Sisko osti äitille (alkoholittoman) synttäridrinkin ja sulkaruusun!

Ennen tätä oli siis viimeviikonloppuna tuparit mun omille kavereille, sielläkin oli aivan loistava meno ja ihanaa että kaikki viipy pitkään! Ootte kaikki ihania mursuja ^-^' En taas vaan kuitenkaan kehtaa julkasta mitään kuvia :DD mutta se nyt ei varmaan ketään haittaa? Lauantaina jatkettiin juomista pienemmällä määrällä, yllättävän hauskaa ja erilaistahan sekin oli. 


Töissä menee hyvin, tylsäksihän aika siellä käy. Meitä on kolme harjottelijaa ja duunia on TODELLA vähän, ainakin välillä pääsee jotain tekemään ja oon tehny pari omaa juttua (tarroja) muunmuassa:
koska tietokoneen täytyy olla katu-uskottava! (yhyy sinä on ryppy..) 
Ja lompakosta löytyy punaisena tuollainen keskellä oleva biohazard -merkki :)


Mun aivot on sekasin, sekasemmin kun aikaisemmin en tiedä miten päin mun pitäis olla ja missä. En vaan pysty keskittymään kunnolla, liikaa ajatuksia, liikaa aikaa.. En vaan osaa tuottaa nyt oikeen selkeetä tekstiä :D
Katseeni nousee kengistä, edessä vihreä valo
Paljon on kerrottavaa, mietin mistä aloittaa
Ehkä siitä kun valitsin: ottaa askel vielä, askel vielä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti