27.1.2012

Notice anything different?

Hurdur. About 5-6 vuotta oon vatvonu eipäsjuupaseipäs ja nyt eilen sain aikaiseksi! 
PS. vinkkinä tuo pieni kiiltävä pallon muotoinen esine alahuulessa ^-^'
+ sivun robo.to -videossa näkyy paremmin -> 

Oon ollu kovin hiljaa taas tän kirjottamisen suhteen. Olin kipeenä tossa jonkin aikaa ja töissäkään en tee oikeestaan mitään, tai no tänään oli jopa enemmän työtä kun yleensä :DD Ajatukset heittää vieläkin häränpyllyä, joten mielenkiintoisen ja selkeän tekstin tuottaminen tuntuu kauheen hankalalta. Sunnuntaina käännellään mun vanhempien kanssa vähän kamoja täällä ja katellaan missä järjestyksessä sohva & telkkari olis parhaat, lisäks saan taulut seinille, joten ehkä ensviikolla voisin jaksaa tehdä asuntopostauksen, jos siis oon tyytyväinen lopputulokseen (aimikä nirsous?) :D Nyt jään odottelemaan mukavaa seuraa, palataan asiaan!

3 kommenttia:

  1. Oi hieno! Sopii sulle :D Innolla oottaen asuntopostausta ~

    VastaaPoista
  2. Rosi: kiitoskiitos :))

    Kotipostauksen tekoa odottelen kans innolla, kunhan vaan saan kämpästä sen näkösen et sitä kehtaa vähän julkisestikkin esitellä :DD

    VastaaPoista