12.1.2012

lagisuus

Otsikot on taas mitä parhaimmasta päästä, mulla ei vaan yksinkertasesti pyöri päässä YHTÄÄN mitään.. johtunee väsymyksestä, en oo oikeen vielä tottunu tähän yksin lahnaamiseen, ehkä sit jossain vaiheessa. 


Oon sentään saanu jotain rytmiä mun päiviin, pääsin meinaan työharjotteluun! (onneks vaan päivän myöhässä, oli meinaa taas stressilevelit sillä korkeudella ettei oo tosikaan) Nyt sitten puuhastelen turhia Herttoniemessä Megaprint -nimisessä yrityksessä Miran kanssa :) Tänään jopa kerkesin väsätä tarran lompakkoon, ja varmaan tuun väsäämään monia tarroja lisää :DD pitää vaan keksiä kaikille käyttötarkotus. 


Huomenna olis tarkotus pistää käyntiin tuparit osa 2, edelliskertaset kakkostuparit floppas siinä mielessä, että paikalle saapu hurjat kaks ihmistä, nyt toivottavasti vähän parempi lukumäärä kävelee tosta ovesta sisään. Näistä ehkä jopa mahdollisesti kuvamateriaalia! 


Anteeks nyt oon tosi tylsä bloggaaja, mut oon vaan yksinkertasesti liian väsyny kirjottamaan mitään :D Mietin tekeväni jossain vaiheessa päiväni kuvina -postauksen, kun kerran jopa teenkin jotain muuta kun makaan kotona. Pitäis vaan valita vielä joku erikoisempi päivä jollon tekis vielä töidenki lisäks jotain, no katellaan mihin päädytään :D Tikusta asiaa siis taas luultavimmin ensviikon puolella!


Sillävälin Phoebe poseeraa teille :)

3 kommenttia:

  1. Oiiii mikä kisu 8) Onko ragdoll vai mikä?
    Ja joo päivä kuvina -postaus ois kiva! :)

    VastaaPoista
  2. Ragdollihan se on :))
    Pitää katella toho päivä kuvina -juttuun joku sellanen päivä ku käyn vaikka kaupoilla tms, ettei nyt ihan tuu vaan "menin töihin, tulin töistä, istuin kotona ja pelasin, menin nukkumaan" :DDD tosin joo, sitä mun päivät on..

    VastaaPoista