21.12.2011

No more stress! Unless...

Huomenna on vika päivä koulua, joulujuhla. Olisin mielelläni poissa, mutta en voi, koska lupauduin pitämään oppilaskunnan puheen. Minä, puheen, koko koulun (tai siis niiden jotka jaksaa tulla paikalle) edessä.. Enhän mä sellaseen kykene. En oo ikinä tehnyt mitään tollasta, ja tein jo stressikuolemaa päättötyön esittelystä. Jos mä tosta selviän, ehken kuole sitten keväällä esittelyynkään. 
Mun päättötyö on valmis, tai no, se pitää vielä painaa, raportti on hyvällä mallilla ja muutenkin koulussa lähti menee pienen stressipuuskan jälkeen hyvin. Joululoman jälkeen en palaa kouluun ennen kuin vasta 5.4.2012, syynä työharjoittelu.. Hienointahan tässä on se, että mun harjottelupaikka varmistuu vasta ensviikolla :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd en oikein tiedä mitä siitä pitäis ajatella. 


Mitä jos mä en pääsekkään sinne, ne pitää mua huonona, mistäs mä sitten sen paikan repäsen?


Ei edelleenkään tunnu siltä, että joulu olis jo tosi lähellä. Ainoastaan äitin puheet kinkun paistosta ja vaatekomerossa kököttävät joululahjat sukulaisille, tuo mieleen jollain tavalla joulun. Aattona mennään syömään mun vanhemmille, ja katellaan vissiin jotain elokuvia.. Sen jälkeen taas heti kun palataan kotiin, jatketaan luultavasti pakkaamista, eipä me muuta olla tehtykään. Ei luultavasti juhlisteta edes uuttavuotta, koska tavarat pitää purkaa. Tahdon että kaikki on kunnossa ennen tupareita, jotka on muutosta seuraavalla viikolla..


Nyt meen jatkaa jotain järkevämpää tekemistä!


Hyvää joulua jo etukäteen kaikille lukijoille!! 

2 kommenttia:

  1. onnea siihen puheeseen, kyllä se hyvin menee! :) ja voimia! <3

    VastaaPoista
  2. virhe: oon ainaki vielä hengissä, et ehkä selvisin tosta :DD Onneks puhe oli valmiiks kirjotettu nii luin vaa paperista, ääni vaa lähti katoo hetkeks ja kuulostin varmasti joltai pikkuoravalta, mut no, pikkuvikoja :))

    VastaaPoista