25.12.2011

Joululahjaposti!

Sinnehän se jouluaatto mukavasti vierähti pienellä porukalla! 
Tosiaan oltiin mun vanhemmilla Hakunilassa syömässä Rikun kanssa ja paikalla oli myös mun sisko miehensä kanssa. Ruokapöydässä oli taas paljon kaikkea, mutta nirsoiluun taipuvana söin taas vain kinkkua ja perunaa.. Vaikka mun ei pitänyt syödä kinkkua, muttakun mun mielestä kalkkuna ei sovi perunan kanssa, eikä sen kummemmin kalakaan (kalan kanssa aina muusia!) 


Lahjapakettejakaan ei osallistujamäärän takia ollut huimasti, ja Rikukaan ei ollut mulle kerennyt mitään lahjaa ostaa, joten.. No niin :D Mutta ei se määrä vaan se laatu! 


Kaksi Nomination -palaa siskolta! (+ kaks suklaapatukkaa ja pieni karkkipussi, joulun ainoat karkkilahjat YESSS!)

Nää nyt ei ollu joululahja, mutta kuitenkin. Äitin tekemät sateenkaarivillasukat!

Ja sitten se "en mä tänä jouluna nyt mitään kallista..." -lahja.
Mietiskelemäni pokkarikamera, Canonin PowerShot A2200HD
Ai miksi vai? No koska illanistujaisista on aivan tuhottoman vaikeeta saada kunnollisia kuvia tolla mun järkkärillä, plus sitä on aivan tautisen vaikea raahata mukana esim. baareissa. 
(Kaikki tän postauksen kuvat muuten otettu tolla!)
Kunnollinen (=isompi) muistikortti vaan pitää ostaa, nyt hätävarana äitin ikivanha 128MB -kortti :DDDD (voi kyllä..)

Koska uudessa kamerassa oli kalansilmä-toiminto, niin pakkohan se oli kokeilla.
Tälle siis naureskelin eilen illalla vedet silmissä kotona..

Pullamummeli-Pepita 

Nyt vaan lomailen tässä, ens viikolla muutto ja sit pitäis tulla vastaus tosta harjottelupaikasta. Seuraava postaus siis mahdollisesti ennen uuttavuotta, tosin varmasti pieni sellainen. Muuton jälkeen luvassa asuntopostaus, kunhan saan tavarat paikalleen! 

3 kommenttia:

  1. Kiitos :)) olisin ite halunnu kultasen semmosen lihavan palasen, niinku siskon piti ostaakki, mut ei ollu :<<
    (luultavasti samasta paikasta ostettiin sen kanssa ja siellä valikoima oli aivan sairaan huono -..-)

    VastaaPoista
  2. jep... sama täällä, vaikka tuskin osaisin sisustaa :D

    VastaaPoista