20.11.2011

Höpölöpöti

Höpölöpöti tosiaanki :DD mun oli tarkotus läntätä tähän jonkinlainen videopostaus, mutta blogger ei anna mun lisätä videota suoraan tänne, vaan se pitäis tehdä esmes youtuben kautta, ja no.. en välttämättä jaksais sitä kautta.. no katellaan. Ei mulla mitään järkevää asiaa olis ollutkaan. 


Vähän jäänyt taas tää kirjottaminen, ku oon muka ahkerasti tehny päättötyötä.. No vähän oon pelannu ja vähän oon nukkunu (tulkitse tämä miten itse tahdot...) Tosiaan viimeviikolla kuulin, että aikalailla tarkalleen kuukauden päästä pitäs olla valmis tuote opettajan kätösissä, hienoa siis.. Ajankäyttö ei ole mun vahvuuteni. 


Huomenna pakko ottaa muutama vedos tosta työstä oikeessa koossa ja oikeelle paperille digipainokoneella, koska JOS oon käsitelly kuvat huonosti (niistä tulee liian tummia), niin koko koulu varmasti kuulee mun vitutuksen määrän 8). Ensviikolla on myös kaks koetta, viimeinen (ja ainoa amiksessa) äikän koe sekä viimeinen (kiitos siitä) matikan koe! Jakson vaihtumisen jälkeen en siis enää tule opiskelemaan matikkaa luultavasti koskaan, ja äidinkieltäkin erilaisissa muodoissa vasta mahdollisesti tammikuussa 2013 (kiitos tästä Haaga-Helia ja mukavat koulutuksen aloitusajat..)


Ajatuksen keskeydyttyä en jaksakkaan enää selitellä mistään muusta.. eipä oikeestaan tosiaan muuta ole ollutkaan. Lauantaina Ruotsiin, siitä sitten enemmän myöhemmin (paljon myöhemmin...)
Ehkä mahdollisesti tästä reissusta voin tarinoida videon muodossa? tai sitten en... katellaan!

Tähän loppuun on hyvä laittaa muutamat kuvat Halloweeniin liittyen (vähän myöhässä, mutta eihän se mitään!) 



2 kommenttia:

  1. jep, varmasti uusiin ihmisiin tutustuisin uudessa kaupungissa mut se sähellys taas on sitten jotain ei niin kivaa :D Jep, oot oikeessa, alkoholi tekee ihmisistä tyhmiä :/

    Ja ihania noi kuvat, oot tosi nätti! :)

    VastaaPoista