15.8.2011

Lopun alun fiiliksiä

Huomenna se alkaa, nimittäin koulu. 
Tai oikeestaan vasta ylihuomenna, nimittäin huomenna tuutoroin uusia oppilaita. Tutustutan niitä kouluun ja ne saa kysellä multa, tai sitten oon vaan hiljaa ja annan poikien hoitaa homman :D Samalla huomisella päivällä korkkaan mun viimesen vuoden alun. Mä en tiedä mitä mun pitäis ajatella siitä, että tasan 5 jaksoa (miinus työharjottelu) istun vielä koulussa, sen jälkeen mitä? Mitä mun kuuluu tehdä kun mä valmistun? 


Tässä nyt on vielä kuitenkin työharjottelupaikan saanti ja päättötyön teko ensin stressattavina. Harjoittelupaikasta mulla on visio, ja vaihtoehtoja mulla on neljä, joskin koulukin tarjoaa omiaan, niinkuin viimevuonna. Tosin mulla ei oo mielessä mikään Seiskalehden kahvinkeittäjä, jos sanon haluavani lehtitoimitukseen.. Päättötyö taas, no en edes tiedä mitä siinä pitäis olla, joten tästä varmaankin arvaatte jo, että visiokin puuttuu. Ehkä meille kerrotaan tarvittavat tiedot ajoissa, toivottavasti. 


Meidän ensimmäisen jakson lukkariki on jopa siedettävä, oikeestaan ei parempaa ekan jakson lukkaria vois tunneiltaan olla. On mm. graafista suunnittelua, albuminsidontakurssia (mikähän lie sekään on), valokuvausta ja kuvankäsittelyä. Koulupäivien pituuksistakaan ei oo valittamista, perus 4-8h pituset päivät, onneks ekalle jaksolle osuu jopa KOLME 4h pitkää päivää! 


No se siitä koulusta, siitä kerkeen jauhamaan monta kertaa myöhemminkin! Lisäinfoa mm. päättötyöhön valmistautumisesta, suunnittelusta ja sen sellasesta. Ja tietty myös työharjottelupaikasta, kunhan sekin on ajankohtainen :) Ehkä myös tungen tänne joskus jotain duuneja mitä väsäilen koulussa! 


Sanoin myös kirjottavani viikonlopusta. Sanat ei riitä kuvailemaan viikonlopun tapahtumia, ja lauantain tapahtumistakaan ei ole sen suurempaa kuvallista saastettakaan, että jätetäänpä tämäkin nyt sitten väliin. Sen vaan voin taas todeta että kahtena päivänä en kyllä useasti tule mitään pepsiä vahvempaa kiskomaan. Sanoilla ei voi myöskään kuvailla eilistä olotilaa, mutta hauskaa oli! 


Tähän loppuun isken sitten muutaman kuvan perjantain riennoista!


Vaatetuksena: einiinmukavat Demonian Kera -kengät, säärystimet (no KYLLÄ..), sukkahousut (punaset ja verkkosukkikset), pitkä niittiolkaiminen paita, jonka alla toppi 8).

Koska Riku oli näemmä liikkeessä, niin kamera päätti tarkentaa Teroon taustalla.
Mun mielestä mahtava kuva :D

Jos et tajua, ei se mitään.
Perusporukkaan kuuluvat, saattavat löytää kuvasta jotain oikeesti hauskaa :D

Oli vissii hyvä boogie ja taustalla parit randomit.

Se pakollinen kännikaverit -kuva.

Ja kotona olin iha Game Over

Siinä ne muutamat kuvat, nyt sit alan henkisesti valmistautuu huomiseen (pelottavaan) kokemukseen tuutorina olemisesta. Päivittelen taas kunhan koen jonkin asian infomaiseksi :p

4 kommenttia:

  1. Tissibailut oikee lauantaina :DDD
    Jumaliste että hävetti aamulla, heräsin mm. Isabellan vierestä ja aloin miettiä että mitähän mä oon tehny :D

    VastaaPoista
  2. kauheesti sä mulle hoit ennenku lähin et meet sen vieree nus.. nukkuu :DDDDDDDDDDDD

    ^-^'

    itsehän en mitään tehnyt :DD

    VastaaPoista
  3. tykkään blogistasi, taidan jäädä seurailemaan! toi drinkkilista muuten bar bäkkäristä? :----D muistan kun ite käväisin siellä ja naureskelin joillekin. :D

    VastaaPoista
  4. Em:

    Tervetuloa vaan! :)
    Drinkkilista on Bar Bäkkäristä, siinä on kyllä jotain tosi mielenkiintosia nimiä, osa sopiikin mainiosti esim. johonki artistiin :DD

    VastaaPoista