25.7.2011

Tekemättömyys

17.7. oltiin tosiaan Viron risteilyllä (22h viihderisteily Baltic Princessillä). No siitä ei varmaan sen kummemmin tarvitse tarinoida, koska kaikkihan tietää mitä risteilyillä yleensä tehdään ja miksi siellä Virossa yleisimmin käydään.. Viime viikko meni näköjään vaa toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, maanantainahan me vasta tultiin takasin, tiistaina olin Korkeasaaressa Joonan kanssa, tosin taas mitkään eläimet ei liikauttanu yhtään mitään. 

Viime perjantaina oli tyttöjen ilta Ilolassa ja lauantaina TK potki persauksille Virgin Oilissa. Ja nyt oon tässä :D 
Edelleen mulla odottaa tuo DLA:n antama kosmetiikkahaaste, mutta jotenki vissiin kameraan on vaan liian vaikea tarttua. Virossa ja Korkeasaaressaki otin kuvia, ja sitten oli vielä randomit illanistujaisetkin josta olis kuvia, mutta en jaksa vaivautua niitä mihinkään taas laittamaan, ai mikä laiskuus hä? 

Nyt tulevana viikonloppuna mun ruho suuntaa Tampereelle kaveeraamaan! Jos sitä sen jälkeen sais aikaseks jotain päivitystä, ja viedä ton kosmetiikkahaasteenkin loppuun. Tänään voisin jatkaa vähän pelaamista aikani kuluksi!


PS. anteeks nyt tällänen sekalainen tekstinoksennus-postaus.. kyllä mä vielä jotain järkevääkin joskus keksin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti