14.7.2011

Ähtäripostaus!

Mökkireissulla ei tosiaan tapahtunut mitään sen kummempaa, kun paloin olkapäistä ja vähän naamasta. Uitiin jonkun verran ja kärsittiin yks paha ukkonenki siinä mökin yllä, tai lähinnä siis minä kärsin. Onneksi olin ottanut kuulokkeet puhelimeen mukaan, ei siinä sitten muuta kun keskelle olohuonetta istumaan, Kätilöt huutamaan korviin ja lueskelin Hopeanuolta kun se ukkonen siinä jylläs. Toimii 8)

Ähtäristäkään en nyt kaikkia kuvia viitsi tähän alkaa pläräämään, koska niitä oli 115 (Janitalla oli yli 1200 kuvaa, että eipä tuo mun nyt mikään saavutus ole :D) ja muutenkin mm. huoneesta otettu kuva oli överisti liian tumma enkä jaksa alkaa loihtimaan siitä mitään hienoa. Elukoistakaan en kauheesti viitti tänne tunkea, laitan niitä sitten (kun laiskuudeltani ehdin) Devianttiin, jonka linkin löydätte tuolta sivusta ---->>>>
Mutta sinne mulla nyt on jonossa muutenkin aivan liikaa kuvia, joten katotaan miten kerkiää :DD (hrrm, vieläkin jotain viimekesäsiä kuvia näyttää pyörivän tossa kansiossa... ehhh. *huokaus*)

Tässä siis, parhaimmat, söpöimmät ja informatiivisimmat kuvat Ähtärin reissusta:

Juna-aktiviteetti, Metro 2033 jota en ole vieläkään saanut luettua :DD

Vaihtoasema, jossa sitten vaihdettiin taajamajunaan

Meidän päätepysäkki oli pienenpieni laituri keskellä metsää :D

josta oli matkaa hotellille noin 1km. Tuntu kyllä pidemmältä kun meillä molemmilla oli kauheasti kamaa mukana, Janita tosin kuulosti kärsivän enemmän :p

Hotellin pihassa oli tällänen opastaulu (?) Viisaana ja muka hyvänä bloggarina en muistanu edes ottaa hotellista kuvaa ja meidän huoneen kuvaki oli niin huono ettei oo tosikaan :D

näkymä huoneen parvekkeelta

Käytiin illalla kun tultiin kylpylässä, kun huoneen hintaan kuulu se lippu sinne. Kylpylä oli kyllä tosin sanoinkuvaamattoman.. pieni, muistutti enemmän uimahallia. No mikäs siinä, sai siinä vähän lillutettua itseään poreammeessa ja uitua (en oo käyny uimahallissa/kylpylässä varmaan ala-asteen jälkeen..). Sieltä suoraan mentiin syömään ja jäätiin istuskelemaan ravintolaan, drinkkejä tietysti tilaillen. Kamera ei ollut mukana, joten en voinut ottaa kuvia meidän juomista, tosin eipä siinä paljoa kuvattavaa olis ollutkaan. Huoneeseen mentiin takasin joskus kymmenen jälkeen illalla, ja unta taidettiin saada vasta kahden pintaan. Oli näköjään paljon asiaa. Seuraavana aamuna mentiin syömään hotelliaamiainen, se perus missä on puuroa, nakkia, lihapullaa, leipää, leikkeleitä... ja sieltä huoneen kautta eläinpuistoon. Nyt ne muutamat söpöt ja letkeet elukat :)

Karhut oli kyllä ehdottomasti koko eläinpuiston letkeimpiä otuksia, kuten ylläolevasta kuvasta näkyy :D. Susia kuvattiin varmaan pisimpään monista eri paikoista, tosin kesken kaiken mun kamerasta päätti loppua patterit, mutta onneks se toimi vielä napsauttelemalla sitä välillä päälle ja pois! Muutamia eläimiä ei nähty ollenkaan tai sitten ne nukkui. Ahma ja saukko ei tahtoneet näyttäytyä ollenkaan, kettu, naali, vesimyyrä ja joku toinen vesijyrsijä nukkui ja samoin majava, harmi sillä majavan olisin kyllä halunnut nähdä..
 Takaisin päästiin mun vanhempien kyydillä, olivat mökillä Vesilahdella ja tahtoivat lähteä ajelulle. Päästiin sitten kyydillä Lempäälään josta sitten mentiin junalla takasin Tikkurilaan. Tuli kyllä halvemmaksi kun munkin opiskelijakortti oli VANHA.. hyvä minä ja silleen. Nyt pitäis sitten ettiä uus ettei tarttis aikuisten hintaa maksaa loppukuun Tampereen reissusta.

Tulomatkalla pysähdyttiin syömään jollekin pysähdyspaikalle, jonka vieressä kalliossa oli tällainen elementti:

Tähän onkin hyvä päättää tämän päivän tarinoinnit. Nyt onkin sitten taas kiva viikonloppu tulossa kun ei ole sovittu mitään, paitsi tosin tänään sain kuulla lähteväni sunnuntaina risteilylle Viroon, no käypä tuokin :p Siskon tarjoama synttärimatka tosiaan kyseessä.
Nyt voisin koittaa keskittyä ehkä jopa saamaan Deviantartiin noita kuvia, tai ainakin pienentää urakkaani tämän vuoden kuvien puolelle :)