3.6.2011

superlag

Oon tosi huono keksii otsikoita :D Ei mulla oikeastaan edes ole kummempaa kirjotettavaa, jotain pikakuulumisia vaan. Tänään kävin koululla tekeen seripainokokeen, että pääsen kurssin läpi, no pääsinkin... Olisin saanu kakkosen, jos mulla ei olis ollu niin paljon poissaoloja.. No onpahan seki kurssi nyt läpi, ensvuonna saanki sit (näillä näkymin) keskittyä vaan sen vuoden kursseihin ja jos jää ylimääräistä aikaa niin nostelen sitten noita numeroita. 
Kun lähin koulusta olin jo päättäny mennä Malmin kautta, koska piti viedä sossulle joku lisäselvityslappu siitä mitä duunia oon hakenu kesäks ja mitä ne on sanonu mulle jnejne.. hauskinta oli, että piti täyttää päivämäärät millon on hakenu paikkaa, vissii enää muistan sellasii :D No toivottavasti kelpaa, sain sieltä viimevuonnakin vähän rahaa, niin miksen nyt saisi? 


Malmilla käväsin Tarjoustalossa ihan muutenvaan kattelemassa, mutta mukaan sieltä lähti kertakäyttöastioita synttäreitä varten. Löysin kivoja värikkäitä lautasia, jotka ei edes ollu kalliita :D Olis kiva, jos synttäreillä olis joku sisustusväriteema, mutta no.. jaksa enää alkaa ideoimaan. Booliki on vihreetä, kakkuun tulee ties mitä ja keittiön sisustus on harmaa.. No lautaset sopii meidän olkkarin värisävyihin, jos nyt jostain pitäis ideaa ottaa :p



Kävin myös Suomalaisessa Kirjakaupassa ostamassa permanenttitussin noihin mukeihin kirjottamista varten, saas nähdä pysyykö, veikkaan että ei ja veikkaan että sitä tussia on myös ekana sammuneiden naamassa jos ei muualla. Suomalaisesta mukaan tarttui tussin lisäksi kaksi Miyazakin leffaa, hyvä aloite sille keräilylle :)

Riku varmaan taas arvostaa mua ku ostan "turhaa" tavaraa... 
Ja "muttakun ne oli niin halpoja" -selitys ei myöskään taida enää kelvata :D

Huomenna koululla on kevätjuhla, eka mietin etten mene sinne, koska olen toisen vuoden opiskelija, mitä mä sielä teen? No muttakun kuulin opettajien kevätesityksestä... se vaan täytyy nähdä :DDDD Plus se, että sanoin jo Janitalle tulevani, ja tulee sinne muutama muukin, onneksi. Huomenna illallakin mulla on ohjelmaa, Tonista tuli ylioppilas, joten mennään porukalla sitten Tapanilaan juhlimaan tätä hienoa tapahtumaa. Illemmalla ilmeisesti ohjelmassa keskustaan lähtö, saa nähdä mihin päädytään. Voi olla, että tulee jännää, koska tää on eka kerta kun juhlitaan tolla porukalla 8) Koitan ehkä jopa saada jotai järkeviä kuviakin aikaseks illan aikana. Huomenna on myös erittäin hyvä syy laittaa jalkaan uudet kengät, jotka ostin Tarjoustalosta muutama päivä sitten! 

Anteeks, et kuvaan keittiön hellan vieressä.. siinä nyt vaan on paras valo :DD

Ensviikolla on paljon tekemistä, luvassa synttärikahvin juomista Nooran kanssa sekä kukkaostoksia maanantaina, tiistaina kynsien laittoa toisen Nooran luona, keskiviikkona vieraillaan Litan luona ja siivoillaan illalla, torstaina kauppakierros ja loppusiivous perjantaita varten. Varmaan tosin neurona siivoon viel perjantainaki XD 

Voisin tehdä ensviikolla sitten kuvapainotteisen postauksen, jos saan otettua paljon kuvia Tonin ylppäreistä. Tähän lisään sitten kuvat kukkaostoksista, mahdollisista oikeena synttäripäivänä saaduista lahjoista, ja tiistaina tehdyistä kynsistä :) Eli jos löydän keskiviikko-torstai väliselle ajalle aikaa istua koneella niin tällaista olisi luvassa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti