8.6.2011

keksi itse otsikkosi

Aivot lyö taas tyhjää ton otsikkokentän kohdalla ja mietin, että kannattaako mun taas edes kirjottaa kun en edes otsikosta saa mitään järkevää aikaiseksi. En ookkaan nyt edes puuhaillut niin paljon kaikkea kun oletin puuhailevani... Lauantaina oltiin juhlistamassa Tonin lakin saantia ensin Tapanilassa Tonin kotona, josta päädyttiin illaksi Kaisaniemen puistoon. Kuvamateriaalia mulla ei ole illasta, ainakaan sellasta mitä kehtaisin ilman asianomaisten lupaa julkaista :D Ja en nappaillu omastakaan naamasta kauheeta litaniaa kuvia, mitä tosi usein teen.. 


Sunnuntaina koomailin kotona ilman sen kovempaa krapulaa, huono olo mulla oli ja päänsärky, mutta voin syyttää siitä Tonin boolia, jossa oli valkkaria. Maanantaina täytinkin sitten pyöreät 20 -vuotta, jota ei juhlistettu mitenkään erityisesti silloin. Kuten aiemmassa postauksessa kerroin, kävin ostamassa kukkia meidän pihalle ja tadaa, se näyttää jopa siedettävältä



Maanantaina kun Riku tuli töistä kotiin mun pieni videopelinörtti pääs taas valloillensa ja tirautin muutaman kyyneleen, kun Riku ojens sen ostaman lahjan mulle: 

ME2 Grunt -figuuri ja Mass Effect Retribution kirja. 
Saa nähdä millonka alan totakin kirjaa lukemaan, kun vieläkin on se Metro 2033 kesken.. oon huono lukemaan :<


Tiistaina en tehnyt mitään, piti mennä laitatuttamaan kynnet kaverin luokse, mutta ei sitten sopinutkaan. No eipähän tarvitse miettiä mitä haluan, lakkaan vaan yksinkertaisella punaisella sitten :DD. Tänään käytiin Litan luona kattomassa pikkusta Sinister-pallukkaa, joka oli niin kovin pieni ja hellyyttävä ._. ♥ 

Huomenna olis tarkotus suorittaa ruoka-ostokset, kakun koristelu sekä hiusten värjäys perjantaita varten sillä sillon juhlitaan :DD Juhlista sitten päivittelen tarkemmin kunhan koomailuiltani kerkiän. Palataan asiaan! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti