21.6.2011

Hiljaisuus

Sori, nyt mulla on viimepäivinä ollut mm. tällänen olo:


nukuttaa..
Kuvausmallina meidän oma Phoebe ja laatuna mahtava kännykän kamera 

Mulla olis tässä tuloillaan mm. synttärijuhlista kuvia, joista suurin osa tosin on mun osalta niin mursumaisia, että laitan kuvia vaan muista (mwhaha), kertomuksia viimeviikonloppuna olleesta Myötätuulirockista ja muuta perusjauhantaa. Mun inspis vaan on taas jossain nevadassa, enkä löydä sitä mistään..

Rahatilanne kusee mua suoraan silmään, joten mitään elämää mullistavia hankintojakaan ei ole luvassa johonkin aikaan. Yritän viimeistään nyt ton juhannuksen jälkeen ehkä jotain kehittävää saada tällä rintamalla aikaseks, jos vaikka tosta perjantailtaki tarttuis muutamat kuvat matkaan, riippuu tietysti siitä mihin päädyn..

tää on taas niin minä.

4 kommenttia:

  1. et ollu yhtään mursumainen! >:(
    t. Milla <3

    ps. toi phoeben asento :DDDDDDD

    VastaaPoista
  2. ei mutta kyl musta huomaa ku on otettu epäedustavasta kuvakulmasta kuvia :DDDD tästä syystä useimmiten kuvaan vaan ite itteeni, koska en oo ikinä tyytyväinen muiden ottamiin kuviin, tai sit ku oon nii ne on taidokkaita...

    noista synttärikuvistaki huomaa mun halun lyyhistyä siihen sohvalle, mutta korsetti estää sen, tuloksena jäykkä lahna -asento :DD

    VastaaPoista
  3. Ihana kissa <3 Vissiin ragdoll? <:

    VastaaPoista