5.5.2011

Vastauksia:

Koska monikaan ei nyt kysellyt yhtään mitään, niin teen nää vastaukset jo nyt, tulihan tähän nyt kahdelta ihmiseltä jo ihan määrä kysymyksiä :D Ja kaikkiin kysymyksiin pystyn/osaan/jaksan jopa vastata pitkästi:


Seuraatko noita jääkiekon MM-kisoja?
- En, en oo oikeestaan ikinä pitäny mistään urheilusta, kun asuin viel vanhempien luona tuli joskus katottua tylsyyteen niiden kanssa tennistä tai mäkihyppyä, mutta muuten urheilu on mulle aika vieras käsite :D

Olisitko mielummin poliisi vai palomies?
- Jaa'a, tää vaatii jo ajattelua.. molemmissa duuneissa on omat hyvät puolensa ja myös huonoja. Ehkä kallistuisin enemmän tonne poliisin puolelle kuitenkin, en tosin osaa sanoa selkeesti et miks.. :D 

Kummasta luopuisit, kännykästä vai tietokoneesta?
- Monille tää olis varmaan kauheen vaikee kysymys, mutta mä osaan sanoa helposti, että kännykästä.. tosin okei jos kännykässä on netti ja ynnämuut niin sitten se on vaikeempi päätös. Kännykän perusominaisuuksia (soittaminen ja viestit) käytän jokseenki aika harvoin, oon ite tosi huono soitteleen, mut tykkään jos ihmiset soittaa mulle muuten vaan. Tietokoneessa taas on netti, sillä voi pelata mielenkiintosempia pelejä, bloggailla kätevästi, käsitellä kuvia, tehä kouluduuneja.. Kyllä pysyn siinä et tietokone on mulle tärkeempi elementti ku kännykkä.. en kuitenkaan helpolla puhelimesta luopuis. 

Missä aineissa olit hyvä peruskoulussa?
- Peruskoulun päättötodistus kertoo, että olin hyvä musiikissa, kuviksessa, englannissa ja äidinkielessä. En tosin tiedä mikä sitten luetellaan hyväks, mutta noissa aineissa mulla oli 9 tai 10 todistuksessa, äikän tosin nostin vasta 10. luokalla ysiin. Olin oikeestaan kaikissa lukuaineissa aika keskivertoa, välillä meni huonommin ja välillä paremmin. Huonoimmat aineet mulla oli uskonto, liikunta, kemia/fysiikka ja biologia, jotka oli kaikki kutosia.

Tykkäsitkö olla peruskoulussa?
- Joo! Voisin sanoo et se on varmaa paras ajanjakso tähänastisesta elämästä. Onhan sielläkin tietty ollu huonoja puolia, mm. koulukiusaaminen varmaan koko peruskoulun ajan, mutta mitäs pienistä :D. Olin samassa porukassa aina 3. luokasta 9. luokalle asti ja se oli hyvä asia. Peruskoulussa oli kuitenki suhteellisen helppoa, tai sitten vaan menin sieltä missä se rima oli matalin. Olin se kiltti ja hiljanen oppilas, paitsi ysillä musta alko lähteen vähän enemmän ääntä ku sain Tytin meidän luokalle. Nään joskus tosi häröjä unia siitä et palaisin peruskouluun tekemään samoja asioita mitä oon tehny siel, mut et oon saman ikänen ku nytten :D joten joo, kai sen on täytyny olla sitte kivaa aikaa.

Mitkä on ollu sun parhaimpia muistoja?
- Tää vaatii kans vähän enemmän miettimistä, vaikee luetella tähän yhtään mitään kun suurin osa mun muistoista on jostain ysiluokalta jotain mun ja Tytin kahdenkeskeistä peeloilua ja niistä ei kukaan muu tajua :D. Ehkä sitten yks mun parhaista muistoista olis ysiluokka kokonaisuudessaan. Toinen mikä tässä heti puskee mieleen on viimevuotiset Tytin ja Henkan häät, joka on kyllä yks tärkeimpiä kohokohtia mun muistoissa. Sitten tietty se kun oon alkanu seurustelee Rikun kanssa, se että Riku kosi mua ja muu lässynlää rakkaushömppä :p  

Haluisiks asuu ulkomailla? Jos kyllä, niin missä?
- Tavallaan joo, mutta tavallaan en. Just itseasiassa keskustelin Rikun kans tästä eilen yöllä :D en ikinä varmaan tulis muuttaa minnekään ulkomaille, koska haluun pitää ne sellasina matkafiilistelykohteina. Mut varmaa jos haluisin muuttaa niin ehkä Isoon Britanniaan tai Ameriikkoihin :D

Seuraatko mitään tv-sarjoja? Jos kyllä, niin mitä?
- Seurasin Drop Dead Divaa kun se ykköskausi tuli telkkarista, nyt odottelen kakkoskautta, jos siitä vaikka tiedotettais hyvin. Seurasin myös Pushing Daisiesiä, mutta tolta kakkoskaudelta jäi niin monta jaksoa kattomatta etten jaksa enää.. Salkkareita katoin joskus mut ne nyt on menny sellaseks aivomöhnäks etten jaksa kattoo sitäkää :DD. Satunnaisesti seuraan Scifiltä Star Trek:ejä sekä Dead Zonea ja nyt odottelen The Walking Deadin 1. kauden boksin julkasua niin vois sitä alkaa katteleen :) 


Mikä on suurin unelmasi?
- Mietin tätä kysymystä eilen illalla iha sairaasti ja mä en ihan oikeesti osaa vastata kunnolla tähän :D Mulla on niin monia unelmia, enkä osaa nimetä niistä suurinta. Yks suurimpia nyt on tietty perheen perustaminen (naimisiinmeno, lapset..), hyvän työpaikan saanti (edellyttää koulutusta) ja matkustaminen mun unelmalomakohteisiin (Australia, Amerikka ja Pripyat).. Pripyatin matkaa oon suunnitellu jo varmaan niin perinpohjasesti ja pilkkua viilaten kolme vuotta.. ehkä sitten ku ollaan rikkaita miljonäärejä. 

Mitä tekisit, jos saisit tehdä mitä tahansa (rahasta, muiden mielipiteistä ym. välittämättä)?
- Tää nyt on vielä vaikeempi kysymys kun edellinen. Oon pyöritelly puol tuntia vastausta päässäni ja ainoa josta saan jotain järkeä on se, että jos saisin tehdä mitä vaan mistään välittämättä, matkustelisin. Kävisin noissa mun unelmalomakohteissa ja muuallakin. Anteeks nyt tällänen tylsä ja tynkä vastaus :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti