25.5.2011

Laiskuuden multihuipennus

Oon ollu viimeaikoina tosi laiska tän blogin kanssa, koulun kanssa, itteni kanssa, ruoan kanssa... kaiken kanssa. Oon miettiny tän päivän aikana motivaatiota ihan yleisellä tasolla ja todennut, että multa se on tainnu kokonaisuudessaan kadota jonnekin aivojen taaimmaiseen nurkkaan. En saa mitään aikaseks vaikka sanon, että teen niin ja näin, ehken sitten yritä tarpeeksi? Mä en vaan vieläkään tajua mikä tossa koulussa mättää, ala kiinnostaa, haluan valmistua, mutta samalla haluaisin tehdä jotain muuta. Mutta mitä? 

En voi edes harkita tilapäistä keskeytystä kootakseni itseni, koska sen aikana en saa opintotukea, en ole oikeutettu työkkäritukeen, sossukin keksisi varmasti jotain nillitettävää asioista. Tää kämppä lähtis alta jos en opiskele.. sucks ass. Mun on ihan pakko saada tältä vuodelta kaikista kursseista hyväksytty, että voin keskittyä ensvuonna oikeesti opiskeluun, en tee mitään muuta, opiskelen vaan. Ja tässähän taas mitataan tätä mun motivaatiota, katotaanko nii syksyllä en taas tee yhtään mitään? 

Tätä kaikkea koulustressiähän tietysti vaan auttaa mun opettajan oikein lohduttavat sanat. Lähettää sähköpostiin listan töistä mitä tarvitaan arviointiin, listalla on varmaankin 20 tehtävää, joista mulla on kaikki kesken, osaa en ole edes aloittanut.. Kerron opettajalle tästä, ja ainoa asia mitä hän saa sanottua "katsotaan yhdessä töiden tilanne huomenna, onhan sinulla tässä vielä viikko aikaa." MITÄ, ai meinaat et teen viikossa noi kaikki, ok, selvä. Tekisin kotona noita duuneja, mutta mistäs teet kun materiaalit on koulussa ja niihin ei pääse käsiksi kotona. Pakko saada sovittua sen kanssa joku juttu, että pääsen kaikista kursseista edes läpi, saisin edes ykkösen. Mitä väliä niillä numeroilla on? En luultavasti kuitenkaan tuu työskentelemään omalla alallani koskaan, eikä ne sielläkään todistusta kato, vaan sitä mitä osaat oikeesti. Tosin AMK-hakuun se voi vaikuttaa, senkin saa nyt nähdä pystynkö edes hakemaan minnekään -..-' 


Anteeks nyt kauheesti tää vuodatus/valitus/stressaus... Kasaantuu vaa huolella nää paineet, koska tosiasiahan on, että mulla on tasan 7 opiskelupäivää jäljellä ja kevätjuhla. Onneks mun ei täydy pitää puhetta, Hulkkonen ei edes ehdottanut mulle sitä, vaikka oon oppilaskunnan VPJ, se tietää etten pystyis siihen, ehkä. 31. päivä mennään oppilaskunnan porukan kanssa syömään Santa Fe -nimiseen paikkaan, toivottavasti kelpuutan jotain ruokaa sieltä, ettei tarvitse istua ja katsoa kun muut syö. Omasta pussistaan saa kuulemma ottaa alkoholiakin ruoan kanssa. 

Sain muuten otettua kuvan viimepostauksessa esittelemästäni polkadot-mekosta, kun pistin sen päälle lauantaina. Mentiin extempore-reissulle Käpylään, eka grillille ja siitä kymmenen aikaan Nikolle. En nyt muita kuvia jaksanu räpsiä oikein, vaikka taas kauheesti muka piti :D 

oli pakko sen verran tätä kuvaa käsitellä et tummensin tota makkaria ku se on kauhee kaaos.. Viikonloppuna olis tarkotus kattoo toi mun vaatelipasto läpi ja heittää UFF:in säkkiin kaikki mitä en oo tän vuoden aikana käyttänyt. Kenelläkään lukijalla ei varmaan ole käyttöä L-XL -kokoisille vaatteille? 
Plus, että kaikki vaatteet mitä heitän pois on jotain tylsiä t-paitoja, housuja ja hameita :DD

Tällaista sain maanantaina aikaiseksi koulussa seripainotunneilla!!! :)

Palaillaan asiaan taas myöhemmin! 8)

3 kommenttia:

  1. IHANA tuo nuclearipaita ;___; Mieki tahon!

    VastaaPoista
  2. Kiitos, toi oli tollanen väliratkasu kun mulla oli vaikka kuinka monta muutaki paitaa mitä olisin halunnu painaa, mut päädyin tohon.

    Ja oon ilonen et päätin punasen sijaan painaa pinkillä, sopii ku nyrkki silmään! :)

    Harmi kun mulla on ensviikon maanantaina vika kerta tota, jos olisin kurssin alussa saanu aikaseks tollasen nii olisin voinu vaikka massatuotantona sitten painaa noita :D

    VastaaPoista