26.4.2011

Vaatekaapin kätköistä:

Päätin eilen huvikseni kokeilla erästä mekkoa, jos sitä nyt mekoksi voi edes kutsua, jonka oon tehnyt vaateamiksessa, koska piti tehdä jotain :DD Laadultaanhan tämä on siis varmaan syvältä perästä ja yksinkertaisuudessaan mun taidoille sopiva tuotos. Tein äidille paidan tosta samasta kankaasta, ja koska kangasta jäi yli, sutasin siitä itelleni tollasen tuotoksen. Ja kappas, se sopii hyvin t-paitahihaisen mustan boleron ja tissivyön kanssa (kyllä, käytän niitä satunnaisesti mekkojen kanssa..) 


PS. kuolkaa pattipolviin ja maharyppyyn. Kangas ei vissiin oo mahaystävällinen..

Koska tänään oli niin hyvä ja mainio ilma, pääsin viimein käyttämään lempparitennareita! Oon tosin käyttäny niitä jo roskapussireissulla ja kaupassa löysien housujen kanssa, mut en koulussa ^^' 

Viime kesänä tennarit löysi tiensä mun luokse ennen KuopioRockin reissua. Anttilasta löysin ja hintaa tais olla siinä kahenkympin hujakoilla. Huomasin muuten, että Ellos myy aika samanlaisia kenkiä, kärjen blingit tosin taitaa olla pinkit o.o

Koska olin laiska tekemään kynsilleni mitään jännää, viimepäivinä on ollu pelkkä punanen lakka ja sitä ennen H&M:n turkoosi ja pinkki lakka, joissa päällä mustaa graffittilakkaa, kokeilin nyt viimein jotain syksyllä ostettuja tekokynsihärpäkkeitä, joissa on oma liima.. Varmasti onnistun irrottamaan ne huomisen sukkahousujen päällelaitto-operaation tuloksena.

Mun käsi näyttää isolta ja miehekkäältä... yök.

Ja koska tänään näytin taas kivalta (miinus rasvatukka) kulutin aamulla aikaa itteni kuvaamiseen ja peilipissailin:

no aha, oo sit pienenä kuvana paskan näköne...

4 kommenttia:

  1. Onpas kaunis naikkonen. Tykkään todella todella paljon :)

    VastaaPoista
  2. ihana toi mekko! :--)

    mä aloin kans käyttää tennareita about kaks viikkoo sitten. Ne olis muuten aivan ihania mut kävelen niin epämääräsesti, että mulla hajoo kantapäät heti. :(

    VastaaPoista
  3. kiitti! :D

    Mul ei ikin hajoo tennarit kantapääst, vaa niist irtoo pohjat :''D tai sit pohjiin tulee reikii on toinen.. XD
    Korkokengät tai vastaavat mula hajoo aina koroista, koska mulla on toisessa jalassa joku virheasento murtuman ansiosta ja kävelen vinossa tol toisel jalalla -..-'

    VastaaPoista