17.4.2011

otsikkopuute

En voi kirjottaa otsikoks mitään "viikonloppu", koska mulla on jo kaksi sen nimistä postausta.. Oon aina ollu huono otsikoimaan mitä tahansa, äikän aineita, tarinoita, runoja ja nyt näitä blogikirjotuksia. Taaskaan mulla ei ole mitään järkevää kerrottavaa. Piti laittaa muutama kuva, mutta koska ne on kaikki vammasia niin en nyt sitten jaksakkaan.. 


Eilen oli taas hauskaa, oon vissiin oppinu juomaan "sivistyneemmin". Harmittaa vaan, ku Joel olis kauheesti halunnu, että jäätäis sinne pidemmäks aikaa, mut no.. juomat loppu ja sit ei jaksanu jäädä istumaan, Rikuki halus lähteä kotiin. 


Koska oon näin vähäsananen ja tiedoton, ajattelin, että alan tekee jotain näit 30pv "challenge" -juttuja. En vaan tiedä toteutanko ton kirjottamisversion vai kuvaversion.. tai sitten voisin yhdistää molemmat. Katsellaan mitä saan aikaseks. 


Huomenna kouluun, matikkaa, seripainoa.. Mulla ei edelleenkään ole niitä mustia paitoja joille painaa, en halua tehdä "miesten" paidoille, koska ne on ärsyttäviä, tuntuu et niihin tukehtuu.. No en edes tiedä mitä tehdään siellä, kun ei siellä kai ollu viimeviikolla lähestulkoon kukaan :D Toivottavasti nyt huomenna joku jää sinne, pakko keskittyy kouluun. Ärsyttää ku opettajat on hitaita laittaan noita numeroita, olis kiva nyt tietää joudunko viel suorittaa jotain kursseja vai en, toivottavasti en.. 


Ensviikolla päivittelen kunhan saan pakettini Zooplussalta! Phoebe saa viimeinkin ihan ikiomaa tavaraa itelleen :p 


PS. pelasin tänään Mass Effect 2:sen läpi. Huomenna vois alottaa Dragon Agen! :D 


Anteeks, t. "fangirl/uppoudun liiaksi pelien maailmaan vm.-91"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti