11.4.2011

Lagailu

Nyt on kyllä niin mahtipontisen laginen olo ettei oo mistään kotosin.. Oon edelleen kipeenä, tai sain kuumekohtauksen ennen Ruotsin reissua ja nyt se jatkuu sillä, että ääni on aamusin ties missä ja päivälläkin saan vaan epämäärästä kähinää ulos suustani. Nielurisat on oudot, kurkkuun sattuu jne. 


Tänään olis alkanu uus jakso koulus, en tosin jaksanu sinne sitten mennä kähisee, mut meen sitte huomenna. Harmi sinänsä, tänään olis ollu ihan jees päivä, seripainoa.. no ei voi mitään, on mulla täs vielä 7 kertaa aikaa painaa vitusti paitoja (kunhan ensin ostan niitä..). Ja taas kun alan kirjottelee numeroita kouluun liittyen ylös, alan kriiseilee sitä että mun synttärit on kohta, en oo tehny vieraslistaa, en oo tehny mitään. Tosin sen oon päättäny et ne on kahtena eri viikonloppuna. Ensisijaisenä kriiseilyn kohteena mulla pitäis olla Litan enskuussa järjestettävät naamiaiset joiden eteen en oo tehny.. mitään :DD mulla on asusuunnitelma, mut jos se on jo varattu niin röh. Ja sit viel se et se on "semivaikea" toteuttaa ja niinpäinpois. 


Taas nyt tällänen pikavalitus mukamas tässä ja meen tästä nyt vaikka selailee demifoorumeita, tekee vieraslistaa ja jatkan kattomista ku pojat pelaa taas tossa BlackOpsia!

2 kommenttia:

  1. Mä en jaksais millään tehdä noita koulutöitä yms. oon laiskisrtunut kanssa!

    VastaaPoista
  2. laiskuuden multihuipennus :DD tänään sain jopa raahattua itteni kouluun mut keskittyminen on miinuksella :D

    VastaaPoista