14.4.2011

!

Olin tosi ahkera ku olin vaa kipeenä kotosalla :D. Sain tehtyä vieraslistan synttäreille valmiiks, ja vähän biisilistaakin! Tilasin myös kissalle kaikennäköstä tarviketta (ja ruokaa) zooplussasta ja oon lukenu ahkerasti mun Metroa. Sain myös asuvalinnan Litan naamiaispippaloihin päätettyä, siitä lisää sitten lähempänä ajankohtaa! 


Mun kamerassa olis jotain kuvia kaiketi viimeviikonlopulta, en vaan jaksa nousta ottamaan sitä hyllystä ja kiinnittämään sitä koneeseen.. no myöhemmin sitten :D. Lauantaina yritän taas napsia kuvia, suunnataan naamamme Jakomäkeen Joelin luokse vähän nostelemaan juomia, taas vaihteeksi. (Ai mikä dieetti....)  Sunnuntaina olis tarkotus päästä tohon ala-asteelle äänestämään. 


Huhhei, oon kyllä nyt ihan korkeelentosilla fiiliksillä noista synttäreistä. Mietin jo et ostaisin uuden mekon sinne ja kaikkea muuta jännää. Pelkään vaan, että käy samalla tavalla kun viimevuonna (vyöryn portaita alas ja valitan, koska kukaan muka ei halua jutella mun kanssa...), ei ihme, että monikaan ihminen ei vissiin tykkää juoda mun kanssa :D


No pikakuulumiset tässä, koitan joskus oikeesti päivittää jotain (mukamas) järkevääkin asiaa. Ei mulla vaan oo mitään järkevää asiaa, mutta silti vaan pitää kirjottaa.


PS. Tänään ajattelin taas PELATA:
googletettu, koska weheartit ei osaa.


Ja koska tykkään alieneista, parit lempparihahmot:

Urdnot Wrex

Grunt

Garrus Vakarian (voisin sulaa )

Että joo, ei tässä muuta sitten enää :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti