25.4.2011

Ajatuksen puute

Oon nyt yrittäny tässä väkertää jotain postausta varmaan miljoonasta eri aiheesta, mutta en jaksa keskittyä taas mihinkään. Jotenkin urpo olo taas vaihteeksi. Ulkona on kuuma, sisällä on kuuma, valitan siitä jo nyt, mutta tiedän etten kestä mitään +30 asteen helteitä. Oon sitä mieltä et muutan asuun jonneki etelämantereelle jääpingviinien (♥) kanssa. En nyt tosin oo mikään talvenkaan ylin ystävä, mulle sopiva lämpötila on siinä +15 ja +20 asteen välillä, sen yli menevät lukemat alkaa oleen jo tuskasia mulle. 


Mulla ei myöskään ole kesävaatteita, enkä osaa ostaakkaan mitään kesästä. En voi käyttää hameita ja mekkoja ilman sukkahousuja koska mun reidet hankaa yhteen ja sit niistä tulee kipeet. En myöskään voi/osaa/halua käyttää toppeja, koska vihaan olematonta hauistani. Saatan myös kulkea koko kesän pipo päässä, jos en saa hiuksia leikkautettua niinkun haluan, en edes tiedä mitä haluan. Oon ristiriidassa lyhyemmän ja mun normaalihiusten pitusen mallin välillä. Lyhyemmän mallin tahtoisin, jos ne sais jotenkin paremmin laitettua.. tän tasapaksun takareuhkan kanssa pelleily alkaa puuduttaa. Enkä kauheasti edes pidä hiuksia auki just sen takia. Oon kateellinen ihmisille, joiden hiukset on kivasti ilman et niitä laitetaan mitenkää erikoisemmin, ja joiden hiukset menee helposti jotenki ku vähä suhauttaa lakkaa.. MASSIIVINEN ULKONÄKÖKRIISIEN MULTIHUIPENNUS... saanko räjähtää? 


Plus toi koulu.. mun pitäis keksiä aihe nettisivuun keskiviikoksi, senkin piti oikeesti olla valmis jo viimeviikolla. Mun aivot lyö tyhjää. Okei voisin kivasti ja hienosti koodata jonkun ulkoasun tähän blogiin ihan itse, toi nykyinen on siis löydetty jostain google haun kautta, mutta taas kun en tiedä onko joku blogin ulkoasu tarpeeks monipuolinen. Enkä taas ite tarvii mitään kotisivuja, okei oma portfolio olis hyödyllinen työnhaun kannalta, mut ääh, en mä kuitenkaan tuu varmaankaan työskentelee mainostoimistossa/painotalossa. No tyhjästä on paha keksiä noita ideoita. Huomenna voinkin sitten rauhassa kuolla stressiin keskiviikon tunneista. Kunhan pääsen kurssin läpi, pakko saada toi koulu läpi, pakko saada paperit, että voin saada töitä, enää kohta yksi lukuvuosi jäljellä.. kyllä mä jaksan, pakko jaksaa. 



Ja mä en edes viitti kirjottaa mun tuntemuksista sitä kohtaan ku en oo saanu mistään kesätyötä, enkä mistään edes mitään vastausta, näistä viimeisimmiksi haetuista. Alkaa olee vissiin mahiksetki aika nollassa, eli se tietää taas kesää, jollon herään kello 14-15 välisenä aikana, kun Riku tulee töistä kotiin. Tervetuloa tylsyyden multihuipennus. 

Avauduttaapas mua nyt loppujen lopuks sittenki tosi paljon vaikka ajatus pätkiiki aika pahasti. Ensviikolla haluisin mennä keskustaan kattelee mekkoja Cyberistä, Morticiasta ja Backstreetiltä, mutta sitten taas kun vasta perjantaina tulee rahaa ja jos löydänki jonku kivan enkä voi ostaa sitä... Vapun jälkeen meen Jumboon Tytin kanssa, pitänee sopia tarkka päivämäärä jossain vaiheessa, ostaan sen naamiaisasun Litan naamiaisiin sekä sit sieltä kattelee mekkoja näistä "yleiskaupoista". Haluaisin mun synttäreille jonku hienon mekon, mulla on toi yksi hienompi, muttakun se nyt on vähän tollanen nii en tiedä.. kai sen sitten nyhdän päälleni jos en muuta löydä. 

No voisin lähtee kriiseilee huomisten kouluvaatteiden kanssa ja ynnämuuta. Anteeks nyt kauheesti tollane avautuminen, en vaan saa mitään järkevää taas päästä ulos. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti