24.3.2011

Suunnitelmia:

Suunnittelen taas kaikkea pienen mastermind -pääni sisällä... Kaikkea joka ei ole vielä edes ajankohtaista hetkeen ja kaikkea joka on vähän lähempänä ajankohtaa, (oonpas filosofinen..)


1. Mietin ihan liikaa mun synttäreitä, käytän suurimman osan valveillaoloajastani siihen, että mietin ketä kutsun, tuleeko kukaan, varaanko jonkun tilan, mennäänkö baariin, ollaanko vaan meillä, teenkö kakun/muffinsseja, millon pitää ilmottaa, teenkö ite kutsut vai kutsunko vaan facebookissa... On vaikeeta täyttää 20. 




2. Mietin myös mitä IHMETTÄ teen mun hiusten kanssa.. Tahtoisin lyhyemmän leikkauksen, mutta samalla tosi pitkän, oon nyt miettiny ihan tosissani kuitutukan tilaamista buyhair:istä (kiitos Insanity, kun vinkkasit ), MUTTA koska mun hiukset on vammaset ja en yhtään tiedä mikä noista monista punasista edes sopii tähän -..- No, ehkä keksin sen joskus :D haluan myös kaikkia hiushärvellyksiä, mutta en osaa laittaa mun hiuksia mitenkään.




3. Tänään oon myös alkanu miettii mitä laitan päälleni Kätilöiden DOM:in keikalle (1.4).. Tahtoisin laittaa Demoniat (koska luv ) mutta en tiedä jaksanko ihan oikeesti seistä siellä sitä.. no jopa 6h (?) Tosin jos on jääkeli niin en todellakaan lähde niillä sestomaan :DD Korsetti houkuttais kanssa, mutta en taida alkaa tappamaan itteäni hitaalla tukehtumiskuolemalla sen takia.. No, mulla on viikko aikaa miettiä


PS. tämä kuva on Kuopiorockin nettisivuilta Mikko Närhen ottamissa kuvissa, valitsin tän tähän siks koska tässä on munaa (+ Riku näkyy tuolla takana, tekstiä paidassa, mut blokkaa olkapää :<)


 Oon myös ihan fiiliksissä lähössä jo joka aamu Ruotsiin! Mietin mitä haluun syödä siellä, mitä laitan päälle (ylläri..) mitä tehään siel Rikun kanssa, ja kui jännää kaikki on :'D (ai mikä kärsivällisyys?) Toivottavasti tän kerran Ruotsireissusta tarttuu mukaan hyviä kuviakin, eikä vaan tärähtäneitä vammanaamoja. 
Oon löytäny uuden hedelmärakkauden, keltainen kiivi (kiitos äiti!) pisteetön ja helppo syödä! omnom 
Mutta ei sekään peittoa hyvänmakuista appelsiinia! 


Tällänen pähkäilypostais tänään :p 

PS. totesin tiistaina että meidän vaaka näyttää oikeesti +4kg enemmän kun mun vanhempien uusi analoginen vaaka.. kumpaakohan pitäis uskoa o.o


6 kommenttia:

  1. älä ainakaan tee niinku mä ja lopeta synttäri-iltaa laattaamalla sisälmykset pihalle hertaksen vessassa :D
    - millalalallalal

    VastaaPoista
  2. Ei, en ajatellu :DD En edes ajatellu ikinä siirtää juhlia baarin puolelle, en oo niin baari-ihminen. Saa nähä mitä keksin, ehkä putoon taas portaista tms. niinkuin viimevuonna :'D

    VastaaPoista
  3. haha joo mulle on riittäny änkyräkännien juominen lopullisesti, voi sitä rauhallisemminkin ottaa ja pitää hauskaa :D

    VastaaPoista
  4. Totta viserrät :DD Rauhallisesti on mun mielestä aina parempi ku se et seuraavana aamuna kärsii tolkuttomasta darrasta eikä muista mistään mitään :DD

    VastaaPoista
  5. niinpä... ja muutenki noloo tän ikäsenä jos joka kerta vetää hirveet perseet :D mitä nyt joskus vahinkoja käy but that's life...

    VastaaPoista
  6. Jep, ja rahaakin voi käyttää muuhun kun jokaviikonloppuisin överiperseisiin, varsinki ku ei asu kotona :D

    VastaaPoista