13.3.2011

Random

En sittenkään saanut aikaiseksi ottaa kuvia perjantailta kun muutaman. Sen kummempia selittelemättä, olin taas tyhmä/idiootti/pelle, ja näin... Jaksa tässä turhaan avautumaan alkaa, koska mun omaa syytä kaikki oli ja oon vieläkin vihanen koko perjantaista. 


                Vaihteeks: naama. Huomaa etten oo maailman parhain värjää hiuksii ite KOSKA toi tyvikasvu ei peittyny </3. No olkoot, ainakin nää on vähän enemmän punaset ku pinkit :D En tosin tiedä kummasta tykkään enemmän .__.


Ja tässä pojat katto vähä miehenpuolikkaita...
Etualalta oikean kautta ympäri: Riku, Miko, Tero, Niko, Hemmu, Nisonen ja vasemmalla etualalla Jiri

Lauantaina ja tänään sunnuntaina oon vaan lagaillu.. no lauantaina tosin kokeilin tattadaaaaa: 

Ja voi että huutiko mun jalat aamulla tänään herätessäni apua, vaikka tein vaan jonku 13min ohjelman..

Huominen jännittää aika huolella..
Mulla on työhaastattelu kesäduunia varten Pohjois-Haagassa S-markettiin. Yleisesti Pohjois-Helsingin alueelle.. toivottavasti pääsisin tohon Malmille. Mut voi jessus, se on joku RYHMÄHAASTATTELU.. ryhmä. No ehkä kukaan ei syö mua... 

Voisin huomenna tulla infoamaan sitten tosta haastattelusta ja toisesta jännästä asiasta! Sillä varauksella, että muistan tai ehdin :DD

3 kommenttia:

  1. Toivottavasti haastattelu menee hyvin! :)

    VastaaPoista
  2. toivotaan :D on muuten meinaan mun ensimmäinen kunnollinen työhaastattelu :'DDD

    VastaaPoista
  3. Kiitos kommentista <3
    Ja niinhän sitä sanotaan... Ilmeisesti asiat tajuaa vasta, kun ne itse kokee.

    VastaaPoista