5.2.2011

Same old song

Tästä se lähtee, sama laulu aina viikonloppuna "söin vitusti liikaa ja nyt ahdistaa"... Huomisen jälkeen otan käyttöön vielä tiukennetun version tästä mun laihduttamisesta, eli viikonlopun herkuttelut TOSI minimaalisiin lukuihin, ei tästä muuten mitään tuu. Haluaisin olla mun synttäreihin mennessä ainakin sen painoinen kuin olin ennen kun lihosin tuon kauhean 10kg, mieluiten tietty vielä vähemmän, jos mahdollista. Olisi kiva joskus kysyä kavereilta, jotka ei tiedä mun painoa, että minkä painoiselta näytän, joko mulla on tosi vääristyny kuva itestäni, mutta en vaan oikeesti näytä niin kauheen isolta (aina) kun jotkut ihmiset.. tai sitten ne jotkut ihmiset oikeesti vaan on mua niin paljon isompia, yli 200 kiloisia, joskus tosin miellän itseni niihin. 


Musta nyt tosin ei olekkaan tuoretta kuvaa itsestäni, jotta voisin tähän laittaa ja te saisitte sitten kommentoida siihen jotain, mutta jaa, se vaan jotenkin tuntuu niin tyhmältä ja tönköltä kysyä esim koulussa "hei joo btw, minkä painoselta näytän", olis se silleen kiva tietää näytänkö edes muiden mielestä niin pullealta kun vaaka ja mitat sanoo.. Tosin ei kukaan rehellisesti kehtais edes sanoa lukuja "90, 100" vaan sieltä tulis kuitenkin jotain "70-80kg". No nythän mä sen melkein paljastin, painoni.. Miettikää sitten tosta ihan iteksenne sitä.. 


En osaa lisätä tänne mitään aiheeseen liittyviä kuvia ilman että musta sais jonkun anorektisen käsityksen, kun noita kaikkia kasvisten, hedelmien ynnämuiden vaakajuttujen kuvia pyörii niin paljon noilla anorektikoiden blogeilla mitä oon sivusilmällä selaillut. Ja kyllä oon myös aivan helvetin (anteeksi kirosana) laiska valokuvaaja tuon paskan kameran ja meidän kämpän paskan valaistuksen kanssa!!!! Huoh. 


Eilen pidettiin leffailta, katsottiin vaan kaks leffaa, ja onnistuttiin sitten valitsemaan kaikista splätterimmät mitä listassa oli :DDD Martyrs ja Inside (molemmat ranskalaisia pätkiä) ja voi.. mitä, joo, ei mitään :D. 
Tänään ollaan vaan lojuttu Rikun kanssa ja mietin että syönkö tänään sitten kaikki mun herkut tuolta kaapista (niitä nyt ei paljoa ole), ja otan huomenna normaalisti, vai läskeilenkö huomennakin... kaipa ne voi tänään syödä niin huomenna sitten voi syödä vaikka vaihteeksi APPELSIINEJA :D


Huomenna ohjelmassa mm. laskujen ja vuokran näpyttely tililtä pois ja sit se on taas morovaan rahoille </3


Ensiviikolla yritän saada rakasta siskoani meille leikkaamaan 1. Rikun afropehko alas ja 2. mun tukka johonkin järkevään muotoon :D, mulla on muutamia malleja koneella, joita en kyllä kehtaa tänne linkitellä kun yksi malli on erään blogin pitäjän tucca (must love it ). Oon myös miettiny että pidänkö nyt tätä sivuotsista joka ei mee minnekään suuntaan vai leikkaanko epätasaisen otsatukan.. Olisi myös kiva saada tästä tukasta PUNAINEN eikä taas kerran tälläinen kulahtanut vispipuuron värinen lässykkä joka ei tee mitään. Olis edes saakutti pinkki nii voisin olla ilonenki, mutta ei, olen vispipuuro.. 


Tossa nyt nykyaikaisin tukka, tosin yhtä pesua tummempana, tuossa siis sivuotsis, tosin leikkaisin sitä vähän epätasaisemmaksi, kun tuo nyt on tuollanen lyssykkä.
Ja tuossa sit toi otsis, kuva ny on ikivanha kakka. Ja ei, noi huulilävistykset ei ole oikeat, sen takia niitä ei uudemmissa ole, koska hukkasin ne eräällä reissulla Käpylään. Ja lol, en jaksanu muokata XD (edit.) Ku jotenki mun chromella ei näkyny nää kuvat, eikä firefoxillakaan niin lisäsin sitten uudestaan koneelta noi kuvat. 

Joten kumpika on parempi, sivuotsis vähän paremmalla muotoilulla vai tuo epätasainen otsatukka?


Ensiviikolla on myös suunnitelmissa käydä viimeinkin Litan luona viettelemässä aikaa (= varastaa sen kissat meille ♥) , tässä nyt ollaan muutamana viikkona yritetty nähdä, mutta aina tullut jotain :DD Siitä sitten enemmän myöhemmin. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti