3.2.2011

KEIKKAHYPE!

Löysinkin jo sitten tälle vuodelle sen yhden ainoon festarin minne mulla on rahaa mennä ja täntänttääääääääääääääääääää se on meidän oma Vantaan Myötätuulirock! On sen verran kovat esiintyjät kahtena päivänä (kolmas päivä täyttä paskaa) että huhhuh. Nyt sitten vaan rahaa kasaan ja äitin ja isän luokse punkkaamaan! 


AINOA huono homma tossa on se että nyt multa lähtee yks viikonloppu pois laskuista jolloin en järjestä synttäreitä :D niitäkin pitäis alkaa suunnittelemaan kohta.. Teen vaan yksinkertasesti niin että kysyn ensin feisbuukissa että kuka tahtoo tulla ja kuka ei, näin karsin ne ihmiset jotka tietää jo ettei pääse tai ei muutenvaan halua tulla. 


Ja anteeks taas, oon ollu hieman hiljasempi. Tiistaina olin Itäkeskuksessa shoppaamassa Millan kanssa enkä löytänyt mitään erikoista, kivan kaulakorun, deodorantin, vanulappuja ja alus- sekä päällyslakkaa (jee). Keskiviikkona en ollut koulussa koska NUKAHDIN (.....) herätyskellon soimisen jälkeen, ei en harrasta torkkuja koska yleensä nousen heti :DD. Tänään normaalisti olin koulussa ja plaaplaa, tylsä päivä. Istuin mm. aamutunneilla pelkästään 4h koneella koska ei ollu uutta työtä... 


Huomenna meillä on koe, aiheesta josta en tajua mitään.. No ei varmaan tajua muutkaan 8) (ainakin voin koittaa lohduttautua sillä :DD) sen jälkeen meen ostaa SAIRAASTI RUOKAA JA MUTUSTELTAVAA, ku pidetään kauhuleffailta! 


Apuaaaaa, en pysty keskittyy nyt kunnolla ees kirjottamiseen ku oon iha hypeis tost MTR:stä XDDD, harvemmin oonki ollu tällänen, mut nyt on kyllä niin monta mun lempparibändiä samalla festarilla et voisin mm. itkee. 


Korpiklaani, Turmion Kätilöt, Ensiferum ja Moonsorrow Siihen päälle viel semihyvää settiä mm. by Finntroll ja Metsatöll! 


PS. tulipahan taas yks synttärilahjatoive lisää ;) (kukaan mulle oikeesti mitään osta :<)


Löytäisinpä vaan kuvan kuvaamaan itteäni :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti