17.2.2011

Huomenna

Huomenna mä otan rennosti, huomenna mä juon alkoholia, huomenna mä vaan olen. En ajatellut stressata ruuasta enkä mistään muustakaan. Huomenna mä SYÖN ruokia joita rakastan ja ikävöin, sunnuntaina palaan takaisin tähän.. no tähän (lauantaina darrapäivä..) 


Koska huomenna mä JUMALAUTA otan kaiken irti siitä että koska kun KORPIKLAAAAAAAAAAAAAAANI!


Ja koska olen suurhypeissäni ja väsynyt en voi muutakuin poiketa nukkumaan, jotta jaksan huomenna hyppiä, tanssia ja huutaa ympäri DOM-baarin lattioita!


Päivittelen fiiliksiäni lauantaina, jahka oloiltani ehdin ja lihakseni ovat liikuntakykyiset. Tai viimeistään sunnuntaina, jos lihakset liikkuu silloinkaan :DD. Että ei tässä enää muuta kun:


Vei polkumme Meksikoon, 
Jossa elo on tequilaa ♪


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti