23.2.2011

Boredom

Tänään olen ollut ahkera! 


Pyyhin pölyt, pesin jääkaapin, imuroin, pesin lattiat, tuuletin asunnon, vaihdoin puhtaat lakanat ja siivosin meidän hamsterin häkin! Mikro jäi pesemättä, mutta olkoot :D. Tein myös jonkun 15min jumpan myös ja veikkaan olevani huomenna jumissa vaikka venyttelin kunnolla :'D


Lakkasin myös tänään kynnet, otin niistä kuvia ja laitan niitä ehkä huomenna tms :D (olen laiska nousemaan sohvalta). Ne YRITTÄÄ olla jotkut ihme korsettikynnet.. no, tulos on taas mikä on :'D


Tänään postissa tuli myös Tukholman risteilylahjakortti! Siinä meille matka sitten kevään 1v kihlapäivälle :) Pitänee ensin tuon ukkelin kanssa keskustella ennenkun mitään meen varaileen :''DD


Huomenna mennään äidin kanssa muutamalle muulle kirpparille, kun ei eilen oikeen onnistanut :D Oli puhetta, että joku viikonloppu mentäisiin Vallilan isolle kirpparille aamusta!! Sitä odotellessa :D 


Loma uhkaa loppua vähän kesken, vaikka olen saanut paljon aikaiseksi (mm. toi hamsterin häkin puhdistaminen..). Perjantaina olkoot sitten vaikka.. hiihtoloman "päätös" -juhlat, tosin minä taidan olla ainoa, jolla sitä hiihtolomaa on :'D. Ihanaa saada tänne myös perjantaina vähän "harvinaisempaa" porukkaa, Tytin aviomies Henkka liittyy myös meidän mukaan suoraan tultuaan lomille armeijasta, sekä pyysin myös Litaa ja hänen avomiestään Tonia liittymään mukaan, niidenkään kanssa ikinä tullut iltaa vieteltyä :D


No, perjantaista lisää kenties lauantaina? Riippuen oloista taas :D (hyi mua...)


Nyt menen tekemään yhtä lemppariasiaani koko maailmassa ->>



Kyllä, meikä lähtee NUKKUMAAN

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti