28.1.2011

Viikonlopun turhautuminen

Pakko alkaa pian jo tiukentamaan tota ruokavaliota... en jaksa sitä että mun vaa'an numero ei liiku minnekään suuntaan, tosin ainakin se on palautunut viime perjantain jälkeisestä alkoholiturvotuksesta takaisin uuden kilon puolelle. Tosin ei se paljoa lohduta kun matkaa on silti jäljellä siihen välitavotteeseen ja tällä menolla en tule saamaan sitä ennen kesää.. tosin edelleenkin pillereiden vaihto saattaa nopeuttaa, mutta musta tuntuu niin tyhmältä syyttää niitä hormoonipaskoja mun painon noususta, ittehän mä siihen olen syyllinen, itsehän mä sitä ruokaa suuhun laitan ei se pilleri. Tahtoisin samanlaisen itsekurin kun mun siskolla on... tahtoisin karpata mutta en halua muuttaa mun elämäntapoja niin pysyvästi, haluan vielä pystyä normaalipainoisenakin syömään normaalisti, niinkuin monet mun kaverit pystyy. 


Tänään kaupassa huomasin oikeesti käyttäväni liikaa aikaa ruoan valitsemiseen.. mietin minkä leivän voin ostaa, katson kirjasta, ei en voi ottaa ranskanleipää, siitä menee enemmän pisteitä kun tuosta toisesta... tahdon jugurttia, rasvaa saa olla vain 0,5% ja kaloreita alle 40.. ei aspartaamia. Katsoin kaikki läpi, en löytänyt mitään kevyt jugurttia ilman aspartaamia.. pitänee sitten pysytellä noissa Yosan kauramössöissä. 


Pisteet meni taas yli, ylläri, onhan sentään viikonloppu. Ei olisi mennyt jos olisin kiltisti kieltäytynyt Rikun hellyydenosoitus-suklaavanukkaista. Ja nyt ihan oikeesti mietin että mitä vittua... No on se ainakin terveellisempi vaihtoehto kun sipsipussi, karkkipussi, muffinssi tai joku muu.. Kaupassa olisin halunnut grillimakkaraa (voi onneksi tuolla kaupassa ei ole sitä pekonimakkaraa..), meetwurstia tai salamia ja juustoa.. Mulla on niin ikävä juustoa ja meetwurstia.. 


Valivalivali ruokaruokaruoka. Itkuvinkuparku "syö normaalisti, jätä limu pois, jätä peruna pois, jätä makarooni pois..." niin te varmasti ajattelette. Tiedän sen. 


Kirpparikierros äitin kanssa kiinnostais sunnuntai-aamuna, meidän rahat on nollassa, oikeestaan miinuksella muutaman laskun maksamattomuuden takia. Kela taas nussii papereita liian pitkään ja sossulta ei voida hakea rahaa koska kelalta ei tule päätöstä. No Riku sai töitä, tosin ensimmäinen palkka tulee ehkä ensi kuun lopussa.. senkin näkee sitten. Voi jos rahaa kasvaisi puussa niin olis monen opiskelijan elämä aika paljon helpompaa :D


En jaksa taas kaivaa mitään kuvia :D anteeks :< päivitän taas viikolla jotain järkevämpää, nyt viikonloppuna aion mm SYÖDÄ, kun kerran jo alotin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti