30.1.2011

Perusjauhanta

Huomenna teen vähän laajemman päivityksen taas, kertaan vaan tässä vähän viikonlopun kuulumisia! No tai siis lähinnä eilisen ja tän päivän.. Eilinen, no.. se meni taas miten meni ja mua hävettää mun syömiset, jos nyt oikeen kunnolla lasken niin oon yhden päivän pisteillä plussassa, ja mun täytyisi tehdä kaksi tuntia raskasta liikuntaa saadakseni nuo pisteet pois.. No oon mm. huono ja laiska joten en jaksa. En voi juosta polvien takia, pyöräillä tuolla hangessa ei voi erkkikään, kuntosalikortti on liian kallis ja siihen ne raskaatki liikunnat melkein jäi :DD 
Ja todettiin myös eilen Rikun kanssa että Kinectin osto tulee halvemmaksi kun kuntosalikortti, treenaamaan alottamisen kynnys on niin paljon pienempi kun ei tarvii lähtee ulos (joka mua ei ainakaan vois kiinnostaa yhtään). Mutta se sitten kun rahatilanne ollaan saatu tasaantumaan. 


Laskin eilen huvinvuoksi mun päivittäisen kalorisaannin noista pisteistä, jos se on todella niin että yksi piste on 60kcal. No tulokseksi sain vähän yli 1300kcal päivässä, joka on aika paljon vähemmän kun oletin.. oletukset oli siis jossain 1700kcal paikkeilla, no parempi tuo. Ostin nyt huvin ja urheilun vuoks tollasen naturdietin suklaajuoman ja kokeilen korvata sillä toisen lämpimän aterian (koska en sitä ikinä syö). Nutriletin suklaajuoma oli ainakin ihan kohtuuhyvän makuista, mutta saa nähdä mitä paskaa tuo sitten on. En usko siihen että se mitenkään hillitsee nälkää, mutta ainakin saan pisteet hyvin täyteen. 


Tänään kirpparilta tarttui mukaan paita (!!!!!!), joka on tosi harvinaista että saan mitään vaatteita kirpparilta koska kaikki koot siellä on xs-m, no tämä nyt sattui olemaan isompi. Ja sitten äiti osti sellaisen lohikäärmepatsaan meille. Otan niistä kuvia huomenna!


Parempi olla kirjottamatta mitä haluun huomenna tehdä koska jos kirjotan sen tai mainitsen siitä jollekin, en kuitenkaan tee sitä.. tosin mulla on neljään koulua joten voi olla taas aivoja raastava fiilis tulla kotiin ja sit viel tehdä jotain.. No yritetään. 


Anteeksi nyt taas kuvaton postaus, muttakun en jaksa etsiä kuvia mitkä liittyy aiheeseen :DDD huomenna otan kuvat noista kirppariostoista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti