25.1.2011

ANTEEEEKS ;;---;;

Mut jos mä sittenki huomenna postaan paremmin.. oon kauheen huono :< 
Laitoin kyllä kuvat koneelle, mut en jotenkin jaksa nyt tehdä mitään niille, en jaksanut edes jumpata, koska nukahdin taas sohvalle ja nyt kello on taas miljoona, jotenka en kerkee suihkussakaan käymään jos jumppaisin (iso tukka </3) Plus, eilisessä postauksessa sanoin siitä etten kuitenkaan pysty opastamaan niitä... ihmisiä... no en pystynytkään. Voisin oikeesti opetella olemaan sanomatta sellasia asioita mitä en kuitenkaan voi tehdä, viimeks kokous, jonne mun olis pitänyt mennä edustamaan koulun KAIKKIA oppilaita, ja nyt tää.. no, en oo aina ollutkaan mikään maailman sosiaalisin tyyppi. 


Huomenna sit koulussa digikuvan jotain.. mitähän lie olikaan :DD skannaillaan kuvia siis erikois skannerilla filmistä ja sitten käsitellään se koneella. Kunpa löytäisin ton kurssin aikana mun vanhat filmikuvat musta ja Villestä joskus ysiluokalta!! Ne mun on pitäny kehittää jo aikapäiviä sitten. 


Taas sanon tän: huomenna oikeesti teen jotain viisasta, pääsen jo kahdeltatoista eikä mulla ole mitään muuta tekemistä (paitsi soittaa vakuutusyhtiöön yhden laskun hajottamisesta eriin). Huomenna voisin oikeesti tehdä laajemman postauksen itestäni tai sitten pelkästään tästä mun laihdutuspainonvartijat tsydeemihommelista.. tosin nyt on pakko kysyä: kumpi kiinnostaa enemmän? se että höpisen turhanpäiväsiä itsestäni vai se, että kertoilen enemmän mun laihdutustavasta, vai yhdistänkö molemmat joksikin ekstrapitkäksi postaukseksi? 


Lisään myös siihen postauksen kuvan mun matkamessuostoksista, hairstoren sellanen kiva paketti :D Tosin, mua harmittaa kun mun kamera on niin itkettävän huono et sillä ei oikeesti saa mitään järkevää kuvaa sisätiloissa ilman salamaa, sen takia en tykkääkkään kuvata itteäni. Uus kamera on ollu varmaan kaks vuotta toivehankintana, kai se sieltä jossain mutkassa tulee, nytkin kun nuo on halventunu niin törkeesti. 


Lopetanpas lörppäämisen ja rupeen natustamaan appelsiinia (voi herranjestas et rakastan niitä!) 


Eli tosiaan jos nyt kaikki jotka tätä vilkuilee vois kommentoida tosta että teenkö huomenna:
a) postauksen pelkästään itsestäni
b) postauksen pelkästään laihduttamistavoista/tavoitteista yms
c) edelliset yhdistettynä vähän pidemmäksi (pelkään että jää niin tyngiksi jos teen erikseen)



1 kommentti: